- 587 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
*- KÜÇÜK DOKUNUŞLAR 23
*- İnsanın diliyle söyleyemeyeceği sözü, yazarak söylemesinin hiçbir anlamı ve değeri yoktur.
*-Barış? Evet! Lâkin barış bile onu isteyenle yapılır. Karşınızdakinin barıştan anladığı, tahakküm ve hegemonya ise o zaman barışa katkıda bulunabilmek için onula savaşmak gerekir. Savaşmak ve yok etmek... Var olabilmek ve varlığı koruyabilmek için başkaca bir yol kalmadıysa...
*- Dene. Denemezsen bilemezsin.
*-Gideceği yolu önce kendisinin bilmesi gerekir kişinin ki o zaman hem yolunu kaybetmeden ilerleyebilir ve hem de sorulduğunda yol iz bilmeyenlere kılavuz olur.
*-İnsanın kendisine yapacağı en büyük iyilik, Allah’ın ona verdiği evladına iyi davranmaktır.İyi davranmaktan maksat, sırtını sıvazlayıp, giydirip kuşandırarak karnını doyurmak, sarıp sarmalamak, en iyi okullarda okutup adam(!) etmek değil elbette. Bu da lâzım lâkin asıl iyi davranmak, onları rıza-i İlahi’ye muhalif yapmamaktır.
*-Yüzünden gülümsemeyi eksik etmeyen insanın yüreğinden ışık eksik olmaz.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
Yine güzel bir yazı. Kutladım sizi.
Yazıdaki ince serzenişi de farkettim.
Fikir başka başka olmasa da ashap gibi hakyola birlikte yürüsek ne güzel insanlar olacağız değil mi?
10 numara.
Selamlar.