- 835 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
ABD ve AB MECLİSLERİNE
ABD ve AB MECLİSLERİNE
Soykırım mağdurunu oynayan baş katliamcı İsrail ve onun Kuazimodo’su
( Noturdam’ın kamburu) ucube Amerika devleti dünya barışının en büyük düşmanıdır bu gün için. Yarınlarda bu tehlikeye Çin de ortak olabilir. Barış düşmanlarının sebepleri çoktur ama silah ticareti, enerji kaynaklarının kontrolü ile su ve suyollarının hâkimiyeti en mühimleridir.
İslam dünyasının silkinip, uğradığı acılara, zulümlere “ dur” diyecek kabiliyete ulaşması için belki de bir vesiledir bunca acı. Herkes iyice anlamalıdır ki: Birleşmiş Milletler Topluluğu, İslam ülkelerine karşı kurulmuş bir birliktir. Hıristiyan birliğidir. İslam Birleşmiş Milletlerini acilen kurmalıyız. Mevcut BM hangi Müslüman ülkenin ne gibi bir hakkını adilane korumuştur? Vetocu daimi üyelerin tümü gayri Müslim’dir. Daha başında, temel zalimlere ayrıcalık tanınmışken adil karar çıkar mı bu kurumdan? BM kararlarını ihlal eden, Katliamlar yapan İsrail’e hangi, bir tek yaptırım uygulanabildi. Ya Çin’e, ya Rusya’ya ne yapabildiler?
Amerika’ya Hıristiyan, İsrail’e Yahudi diye kızmıyorum. İşbirliği ile Müslümanlara savaş açtıkları için kızıyorum. Katliamların nedeni, faili ve koruyucusu oldukları için kızıyorum. Size benzemeyen kardeşinizi kuyuya atıp öldürmek ve ondan kurtulmak fikrinden hiç mi vazgeçmeyeceksiniz.?
Hepimizin yaratıcısı Allah’ın huzurunda size; “Niye son dinle şereflenmediniz de Müslüman kardeşlerinize zülüm yaptınız” diye soru gelirse ki gelecek; ne diyeceksiniz?
Zerre kadar insan iseniz eğer; adaleti tutup kaldıralım. Barış kendiliğinden gelir.
Sizin bir çift sözünüz yok mu bu komedi meclislerine?
YORUMLAR
Hangi müslüman ülkesi, ne zaman bizim yanımızda yer almıştır?Neden dünyada, en zayıf müslüman ülkeleri kalmıştır?Gündemdeki mesele soykırımı...Yanımızda olan bize destek veren hangi ülke var? 24 Nisanda olacakları göreceğiz,ben de merakla bekliyorum...
Sözde müslümanız ama daha birlik olmasını bilmiyoruz...
Saygılarımla
Engin Tatlıtürk
Ya TC'nin de hataları varsa?
ŞİMDİYE KADAR BİZLERİ UZAK TUTTULAR. Şimdiden sonrası için neden birlik sağlamayalım?
Birlikten güç doğuyor. Askari müştereklerde ve milli, ortak menfaatlerimizde birleşebiliriz. Yavaş yavaş olur.
Ben inanıyorum.
Bir gün etle tırnak gibi olacağız.
Saygılar ve teşekkürler kardeşim.
Engin bey, müslüman ülkeler kendi aralarında ne zaman anlaşma sağlayabildi ki, bundan sonra sağlayabilsin. Bakın ülkeler müslüman olmasına rağmen, her biri islamiyeti farklı algılayıp kendinden farklı düşüneni müslüman kabul etmiyor bile.
AB gibi müslüman ülkeler de kendi içilerinde birleşebilirler mi dersiniz? Ben hiç sanmıyorum inanın bana.
Yazınız yine ban telimize basmış. ABD den sonra şimdi İsviç're de sözde soykırım yasasını onayladı. Bakın hiç bir müslüman ülkeden ses çıkıyor mu?
Ben ytine çok konuşuyorum ve kısa keseyim en iyisi. " İnsanlar hak ettikleri şekilde yönetilirlermiş" bu sözü hiç bir zaman aklımdan çıkartmıyor ve her " ah " dediğimde hatırlıyor ve söyleyiveriyorum kendi kendime.
Uzun bir aradan sonra tekrar yazılarınız ile buluşmak çok güzeldi benim için. Saygılar yüreğinize
Engin Tatlıtürk
Birlik kurmak zor değil.
Makarna tanesi yerine makarna paketi olmamızı istemiyorlar.
Kolay kırılmak ve ufalanmamak için onlar gibi ülkü ve menfaat birliği yapmalıyız. Toprak olarak Osmanlı birleştirdi. Pekala oldu o zaman.
Toprak olarak birleşmeye hiç gerek yok. Yeni ve modern güç birliktelikleri var.
İslam ülkelerinin hiç bir yüz yaşında bile değil. Devlet geleneği yok. Çoğu mahküm ya da korkuyor.
Biz lider olursak her davaya gelirler. Önce ekonomik sömürüye son deriz.
İktisadi, siyasi ve askeri birliktelikler sağlarız zamanla.
Çok istersek olur.
Saygılar sunarım.
Sizi sayfamda görmek güzeldi.
Konu çok hassas engin Bey. Size katılıyorum.
Bir elin nesi var, iki elin nesi var dyorum ben de....
kutlarım efendim özgürce yazan kaleminizi sevgilerimle...
Engin Tatlıtürk
Saygı ve selamlar.
Engin Tatlıtürk
Teşekkür eder saygılar sunarım.
Sizin yorumunuz benim yazımdan aydınlatıcıydı. Takdir ettim efendim.
Hürmetlerimi sunarım.
Müslümanları yıllarca kendi içlerinde bölmeye çalışıp ve hala birbirine düşürme çabasında olsalarda başaramayacaklar...
Bir kaç gözün kapanmasıyla gün kararmaz...Açık olan gözler var şükür yaradana...
Geçmişinde neyse bu millet geleceğinde de odur inşallah...Ayağımız taşa değdiğinde kalbini yoklayan bir ceddin torunlarıyız...
Değme takma günleri kültürümüze işleseler de,
biz biliriz ki...Bizi bağlayan.... Değerlerimiz... Milli ve dini günlerimizdir...
Şayet devlet reisi görevini hakkıyla üstlenemeyecek bir yönetim gelirse ki, bu millet onu indirmsini de bilir...
Özünde güzel olan insana geleceğinde Mevla eşlik ederse hiçbir güç onu yıkamaz...
Kim Allaha tevekkül eder Allah ona yeter....Bu bir kişi içinde bir toplum içinde böyledir...
Derim ben hocam...Sevgiyle kalın...
elemm tarafından 3/12/2010 6:09:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Engin Tatlıtürk
Sağolun var olun.
Allah'a emanet olunuz.
Saygılar.
Çok hassas bir konuyu güne taşıdığınız için sağ olun,Her kelimesine katılıyorum,saygılar.
Engin Tatlıtürk
Saygılar.
MEN DAKKA DUKKA....
aslında öyle uzuuun ve derin bir konu ki bu, hangi ucundan tutmuş olsak içimiz yanıyor en derininden...
Bu gün, en yakın geçmişimzdeki Srebrenica katliamına şahit olmuş son kuşak olarak, Ülkemizin hızla yükselişe geçtiği bu dönemde Türkiyenin itibarını zedelemek ve önünü kesmek için yapılan ve planlı olarak uygulanan bu çirkin siyasi oyunu tabiiki şiddetle yalanlıyor ve kınıyoruz....Türk Milleti ve (mümin) olan hiç bir İslam ülke ve lideri hiç bir şekilde hiç bir katliama hiç bir zaman diliminde ve tarihin hiç bir döneminde imza atmamış ve yapılmasına müsade etmemiştir asla....
Osmanlı, Avrupa"daki insan hakları ihlal edilip sürgüne gönderildikleri dönemlerde dahi,onlara (gayrimüslimlere)kucak açmış ve ve tüm inanç ve insani haklarını kendi Milleti gibi kutsal bilip korumuştur....
bu gün, BOP projesi adı altında sürdürülen ve Ermeni,yahudi ve büyük hıristiyan birliği topluluğunun yapmış olduğu bu çirkin plan ve mide bulandıran politika ,Yüce Kur"anın ifadesindeki (onları dost edinmeyiniz) emrinin geçerliliğini gözlerimizin önüne sermektedir.
benim tek üzüntüm bu günkü siyasi düşüncenin çook çarpıtılıp yanlış ifade edilmesinden dolayıdır.Ülkemiz ne yazık ki bu güne kadar gelmiş geçmiş hiç bir hükümet döneminde ve onların liderleri öncülüğünde hiç bir islam ülkesine karşı asla sempati duyup el sıkma olayını neredeyse hiç yaşamamıştı... bakıyoruzki dün Avrupa zihniyetini savunanlar bu gün islam birliğinden bahsetmeye başlamışlar. geç kalınmışlık...acı olan bu değilmidir.
mesela örnekle,Bir Arabistan dostluğu deyince ,sanki büyük bir Kabus görmüş gibi oluyordu siyasi otoriteyi temsil eden bir bölüm insan guruhu....
Aslında hepimiz ve hepimizin arzusu bu değilmidir zaten...Büyük olalım...Rabbimiz Kur"anı kerimde yine şöyle buyurur...Gevşemeyin üzülmeyin;eğer (gerçekten) iman etmişseniz en üstün olan sizlersiniz. Evet aslında en üstün olan bizleriz....en üstün olan....dünyanın en güçlü devleti olan israil bir avuç İmman etmiş olan Filistin karşısında günbegün erimekte inş....Bu öfke ve bu telaş onları yanlıştan yanlışa sürükleyip yine Kuranın ifade ettiği o malum yıkılışa götürecek inş...
Abd ve AB nin Türkiyeyi kaybetmeyi gözealabileceğini ben düşünemiyorum şahsen çünkü,yukarıda değindiğim gibi BOP projesi Ab ve ABD nin başarmak istediği ve sonuca ulaştırmak için çabaladığı gizli bir savaştır...
hasbel kader yasa tasaraısı abd meclisinden geçti diyelim kaybeden kesinlikle Türkiye değil,ab ve abd olacaktır....
zaten bunu onlar bizden daha iyi biliyorlar...Ülkemizin en yakın komşuları ve zengin petrol yataklarına sahip olan Müslüman Ülke kardeşlerimizle dahada iyi ilişki içerisine girip, ithalat ve ihracatta ciddi olarak çalışmalar başlatıp iletişime geçmeliyiz....bizler yüzyüze bakıp durarak değil,sırt sırta vererek bu birliği kuup yüceltebiliriz ancak... çünkü dört yanımızda dört göze sahip olabilirsek eğer,düşmanın tokmağımıza dokunma olasılığı imkansız bir düş olarak kalabilir ancak...
evet Büyük İslam birliği....Elhamdulillah ki en sonunda ve nihayet uyuyan doğu Milleti uyandı çok şükür....
kutluyorum ve iyi niyet ve kardeşlik temennisi ile cumanızı kutluyor saygı ve selamlarımı sunuyorum....
Zulüm o zulmü yapanın değil, ona savaş açmayıp da sessiz kalanın boynunda yüktür. Asıl hesap sorulması gereken, ve asıl zalim, zulmü yapan değil ona uğrayandır. Çünkü sessiz kalmak zalimin cesaretini artırır. Acı ama ne yazkı ki böyle. Müslüman halka değil de sözüm ona onları yönetenlere bakmak yeterlidir.
Kadim bir soruna net cevaplar... Kaleminize sağlık, Engin Bey. Selâm ve sevgiyle...
İsrail'in Filistin katliamına, ABD'nin Kızılderili soykırımına, Çin'in Uygur katliamına, Irak katliamına vb. hepsine ve göz yumana, sessiz kalana da lânet olsun !
Fakat iktidarda kalabilmek uğruna ABD ile işbirliği yapıp, İsrail ile en stratejik ortaklık oyunlarına gelenlere, katliamlara ortak olanlara söylenecek de sözümüz olmalı !