PROFİLİMDEKİ RESMİN HİKÂYESİ
Tarih 12 Şubat 2006
Şubat tatiliydi, yanıma gelmişti. Daha doğrusu ablasının yanına gelmişti. Hayatımın en güzel günlerinden biriydi. Onunla geçen her saniyem cennetten bir parça…
Kartopu oynadık o gün çocuklar gibi, kovalamaca oynadık sokaklarda. Aynı filmlerdeki gibi, düşecekti tuttum, çok korkmuştum. Utangaç bakışmalar…
Alış-veriş yaptık birlikte, O’na çikolata aldım en sevdiğinden -bitter-, çok sevindi, mutlu oldu...
Ben daha çok mutlu oldum o an! İnsan sevdiği mutlu olunca büyük bir hazza ulaşıyor…
Geri döndük bir birimize kartopu fırlata fırlata, üşümüştük. Kaloriferin dibine kedi gibi sıvıştık.
Yanakları kırmızı kırmızı oldu elma şekeri gibi:) Elleri üşümüştü "çok üşüdüm ben" dedi. Elini tuttum, avuçlarımın içinde sıvazladım sonra bu güzel görüntü çıktı ortaya…
Geleceği görebilseydim, o gün hiç bırakmazdım elini…
YORUMLAR
orsulay
Ne dersen de giderlermiş...
Bilmem ben gene severdim geleceği görseydimde
Sağol kardeşim
Geleceği görmek için kâhin olmak mı gerekiyor? Göremiyoruz ve keşkelerimiz de bir işe yaramıyor.
Birleşen eller ayrılmasın diyorum ve ellerin öyküsünü merak ediyorum...
Yazı kısa olmasına rağmen çok güzel. kutluyorum sevgilerimle...
orsulay
Bu bizim elimize verilmeyen bir ayrıcalık.
Keşkeleri telafi edebileceğimiz zamanımız varsa eğer hiç durmamalıyız değil mi?
Yazı kısa çünkü ben öyle olmasını istedim, küçük ama önemli bir not gibi, mırıldanılan ama haz alınan bir şarkı gibi...
yazıma şeref verdiniz teşekkür ederim
Ellerin hikayesi o kadar uzun, o kadar karmaşık, o kadar mutluluk verici, o kadar acılı ki sayfalara sığmaz...
Bir gün belki...
keşke geleceği görebilen gözlerimiz olsaydı
güzeldi paylaşım
kutlarım
saygılar
orsulay
Belki o zaman acılara alışmak zorunda kalmazdım
Yazıma şeref verdiniz sevgili şair teşekkür ederim saygılar
Pişmanlıklarımız ve keşkelerimiz öyledir ki, değiştiremediğimiz yaralarıdır yüreğimizin. Bizi eğitirler. Şekil verirler. Tam olduk derken; o anın pişmanlığı çöker içimize. Her büyüdüğümüzü sandığımızda, ne kadar çocuk kaldığımızı fark ederiz. Ne kadar saf, ne kadar masum olduğumuzu anlarız.Çıkışsız bir daire gibidir. Suya atılmış taş gibi. Merkezden uzaklaşan, iç içe geçmiş daireler.
Saygılar.
kisa ve cok güzeldi.
keske birlesen eller hic ayrilmasa güzel bir profil resmi ve güzel duygulardi.
yüreginize saglik.
selamlarimla
orsulay
Keşke dediğiniz gibi olsa hiç ayrılmasa o eller
Yazıma şeref verdiniz
Selamlar
orsulay
orsulay
Çok teşekkür ederim, yüreğime serinlik getirdiniz paylaşımam yorumunuzla
Selamlar kardelenler ülkesine
Allah'a emanet...
Geleceği görebilse idik neler yapardık neler...Teşekkürler güzeldi...
orsulay
Teşekkürler beğeniniz için
Bir_Kucuk_Ask
orsulay
Daha çok uğraşsak geçmişi kazanamazmıyız?
Bende bilmiyorum bu soruların cevaplarını...
Bir_Kucuk_Ask
Ama anladımki geçmişle iç içe olmak, geçmişten kopamamak kırılmış bir bardağın parçalarını birleştirircesine yoruyor beni.
Gelecek ne gösterir bilmiyorum ama telafisi olmayan hatalar yanlışlar umarım benden uzak olur.
Sorunuza gelince;geçmişe dönmeden keşkeler temizlenir mi ? Ölüm dışında herşeyin çaresi var demişler.Ben geçmişe dönemediğim için temizleyemedim bir çok şeyi.Umarım siz temizlersiniz.
Çok uzattım lafı.Affola.Sevgiler...
orsulay
Bende defalarca insanüstü güçlerele hayallere daldım
Çok tatlı oluyor düşünmek
fakat adı üstünde hayal...
Gelecek hep önümüzde ama geçmiş geride kalıyor
Geçmişe dönmeden keşkelerimi temizlemek istiyorum
Hayal kurmakla değil ama:) uğraşıcam vazgeçmeden
Hoş muhabbetinizden dolayı teşekkür ederim size
Siz affedin...Sevgiler