- 2296 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KESKE KOLAY OLSA..
KESKE KOLAY OLSA INSANIN ICINDEKINI BIR ANDA TERK ETMESI.. DIL SÖYLER GÖNÜL HÜKMEDER.. BU BÖYLEDIR.. UNUTMAK ISTEDIKCE DAHA COK BAGLANIRSIN HAYIRSIZIN BIRI OLDUGUNU BILE BILE BUNU ONA YAKISTIRAMAZSIN CÜNKÜ SEN ONU KENDINDEN GÖRÜR KENDINDEN SAYARSIN.. ICIN NEYSE SEVDIGINDE ODUR.. SEN SEVGINI ASLINDA KARSINDAKINE BIR KIYAFET GIBI GIYDIRIRSIN.. ONUN GÖZLERINDE SEN KENDI ÖZÜNÜ GÖRÜRSÜN.. NASIL BAKARSAN ÖYLEDIR SEVDAN.. SEVDA ZATEN TERTEMIZDIR.. ONU KIR TUTMAZ KIRLI KIMLIKLERE RAGMEN VE HAK ETMEYENLERE RAGMEN SEVDAYI KIR TUTMAZ.. CÜNKÜ SEVDALANANIN YÜREGI ÖYLESINE AYDINDIR KI GÜNES GIBI ONU BALCIKLA SIVAYAMAZSIN..KESKE KOLAY OLSA BIR ANDA ICIMIZDEKINI TERK ETMELER.. HER TERK EDIS BIR ASRA DENKTIR KIYASLANILIRSA UZUN VAKITLIDIR HA DEYINCE OLMAZ.. ÖNCE ACIYI GIDIM GIDIM ISLER GÖNLÜNE.. SONRA GÖZLERE YERLESIR VE DILE.. GÖZLER AKITIR ICINDE KI ZEHIRI DIL SUSAR BEDEN CÖKER.. ISTEMESENDE, BAS EGILIR ÖNE.. HER TERK EDIS ASLINDA RUHUN BEDENDEN AYRILISI KADAR ACI VERICI VE AHIRET YOLCULUGU KADAR IZDIRAPLARLA BERABER GELIR.. HALA SEVIYORSAN ASLINDA SEVDANDAN VAZGEMEK ZORUNDA BIRAKILMISSAN VE SONUNUN OLMADIGINI BILIYORSAN ICINDE KI BU SAVASA KATLANMAK ZORUNDA KALIRSIN.. CAGREN YOKSA BU BÖYLEDIR...KESKE KOLAY OLSA SEVDAYI BIR ANDA KALDIRMAK ORTADAN VE TERK ETMEK ICIMIZDE KI BIZI..
YAZAN : GÖNÜL CESLI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.