SENSİZ HERŞEY YALAN...
Herşeyim sensin. sen benim biricik anlatılması imkansız tek mucizemsin. kaderin bana tek hediyesisin. dilerim allah seni kaderime yazsın. sen gittin ya...
kalbim atmaz, ellerim tutmaz, dilim konuşmaz oldu.sevginin yüceliğini sensiz kalınca öğrendim.meğer ne de sevmişim. hasretin hergün yükünü biraz daha omuzlarıma yükleyince anladım. belki sensizim bu biçare şehirde. sensizlik yoruyor her sabah yeniden ama: var olduğunu bilmek bi nebzede olsa yüreğimin imdadına yetişiyor. biliyorum ki sevgim karşılıksız değil. mutluluğumun tek kaynağı sevdandır unutma. hergün resimlerine selamı borç bilirim. askerim... seni çook seviyorum. üzülmüyorum desem yalan söylemiş olurum. yalan söylemek istemediğimden duygularımı saklamıyorum. evet üzülüyorum. yokluğun her geçen gün biraz daha büyüyor. ve hergün her sokak kenarında gördüğüm mutlu çiftler kabuk bağlayan yaramı bir kez daha kanatıyor. ama olsun... var olduğunu bilmek bana yeterken, birgün gelicek olman da beni teselli ediyor. en büyük pişmanlığım geldiğin halde seni görememek. kollarının arasında kaybolup, kokuna hasret bedenimi mutlu edememek. üzülmüyorum yinede. biliyorum ki gün gelicek her sabah seninle uyanmanın güzelliğini, beraber yaşıycaz. bitanem seni çok ama çok seviyorum. ve biçaree birgün geliceksin umuduyla bekliyorum...