- 668 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yaratım Mucizeleri
Etrafımızda ki insan portrelerinden bazıları. Saymakla bitmeyecek kadar çok olan insan modelinin, doğumumuzdan ölümümüze kadar var olacak yaratım mucizesi...
Gözüne güneş gözlüğünü, altına motorsikletini alınca küçük dağları yarattığını zanneden insancıklar. İnsancıklar diyorum çünkü benim gözümde insan olma sıfatına ulaşamamıştır henüz onlar.
Motorsiklet dediysem öyle son model yarış motorlarından falan bahsettiğimi zannetmeyin. Mahallede bisiklet yarışları yapan çocukların bisikletlerinden tek farkları çıkardıkları gürültü kirliliğidir. Kendilerinden önce motorlarının sesi gelir. Öyle tiz ve kulak tırmalayıcı bir sestir ki... Genç kızların önlerinden geçerken nasıl savrulurlar öyle! Güneş gözlüklerinin üzerinden bakıp imalı imalı süzerler insanı. Dedim ya küçük dağları onlar yaratmış misali. O nasıl bir özgüvendir bilemem...
Bir de bu motorsiklet demeye şahit gerektiren araçlara özenenler vardır ki, onlar tam bir komedi harikalarıdır. Motorsikleti olan arkadaşlarına birkaç tur gezmek için yalvaran, arkadaşı kabul ettiğinde de beyaz çoraplı ayaklarına naylon terliklerini ya da topuğuna bastığı ayakkabılarını geçirip sanki uzaya çıkacak astronot heyecanı yaşayan insan tipleri. Onları izlerken bile gülmemek elde değildir. Hani sizde görmüşsünüzdür; anayollarda, mahalle aralarında... Motora binen kişi sayısı en az iki olmak üzere genelde bu sayı daha fazladır.
Bisiklet modundaki motorsiklete binen üstüste gençler!!!
Nasıl heyecanlıdırlar öyle!!!
Düşmek üzere olanlar, kaymamak için önündeki arkadaşının üstüne tırmananlar ( tabi bu arada arkasında mutlaka bir arkadaşı vardır ve kendini kurtarmak isterken fakında olmadan onu itiverir. O da düşmemek için daha sıkı tutunur kullanıcıya ) Sonunda tur tamamlanır. Astronot arkadaşlar uzaydan dünyaya teşrif etmişlerdir. Heyecanları devam etmektedir. Kahvehaneye gidilir ve olayın ayrıntıları burada konuşulmaya devam edilir.
"oğlum düşüyodum lan neredeyse!" Sesleri arşa kadar yükselen kahkahalar...
Tabi bu sohbet içerisinde yanlarından geçtikleri kızları görmemeleri imkansızdır. Üstüste düşmeme mücadelesi verirlerken nasıl olur da ayrıntıları kaçırmazlar, şaşarım. Bu dikkat bir bilim adamında olsa daha nice buluşlarla tanışır dünyamız, kim bilebilir?
Bu insan tipleri çok uzaktada değiller dediğim gibi. Şu anda bile evinizin caddeye bakan camından kafanızı dışarı çıkarıp bakmanız yeterli olacaktır. Mutlaka geçecektir sesi kendisinden önce gelen yaratım mucizesi...