- 2031 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiliye Mektuplar 3
Ey yüreğimin en derininde acılara mahkum bırakan sevgılı, farkına varılmadan geçmiş zamanlardan yazıyorum sana. Nasılda seni sığdırmışım yüreğime yıllarca. Her aklıma gelişinde titreyen kalbimin sözlerini alıyorum kaleme. Zamanın her derde deva olduğunu söylerler ya hani. Zamanın çaresizliğini yazıyorum sevdamda.
Ellerim kaleme dokunduğu an berrak bir resim gibi çıkıveriyorsun gözbebeklerimin derinliklerinde. O kadar zaman geçmiş olsada, hala bir sen geliveriyorsun yağmur damlasıyla karşıma. Belkide yağmuru bu yüzden o kadar çok seviyorum. Her damlasıyla seni getiriyor bana, senden şeffaf bir kokuyla.
Kimi zaman diyorum kendi kendime; çektiğim acıya değermi diye. Hasretinin yüreğimi paramparça ettiği zamanları kayda almaya çalışamadım bile. Gözyaşlarım anlatır, eğer bilmek istersen.
Bir aşk bu kadarmı dokunur insana? Bu kadar mı acımasız olur, hayata karşı? Dönüpte geşmise bir baktığımda, savrulan yüreğimin senin sevdanın dalgalarının arasında çırpınışlarından başka birşey göremiyorum. Yinede hala inadına seni orada saklıyorum.
Geçenlerde gördüm seni. Biran tanıyamadım. Ne kadar değişmşsin görmeyeli. Ama içimdeki cız sesinden ve gözlerinin derinliğinden tanıdım seni. Şimdi gerçekci olmakta lazım... bazan aklıma gelmiyorsun işte. Unutuveriyorum seni... Aslında seni unutmuyorumda, sürekli düşüncelerimde değilsin. İş güç car hani... bazan çok yoğun oluyorum, ama bir düştünmü aklıma, kara zindanlarda hissediyorum kendimi. Sensizliğin acısı prangalar vuruyor, aç susuz bırakıyor kalbimi... ve ben ağladıkça ağlıyorum...
Şimdi çok uzaklardan yazıyorum sana bu mektubu ama biliyorumki yüreğim kadar yakınımdasın. yüreğime yolluyorum, hasret gözyaşlarıyla pullayıp... Biliyorum sen hiç okumayacaksın bu mektubu, ama yinede bilmeni istedim yüreğimdeki seni ve senin yüreğimdeki yerini... Herşeye rağmen...
Seni Seviyorum...
YORUMLAR
Bir aşk bu kadarmı dokunur insana? Bu kadar mı acımasız olur, hayata karşı? Dönüpte geşmise bir baktığımda, savrulan yüreğimin senin sevdanın dalgalarının arasında çırpınışlarından başka birşey göremiyorum. Yinede hala inadına seni orada saklıyorum.
yüreğinize sağlık ...inadına seni orda saklıyorum , inadına sende kalıyor yüreğim, gelmiyecegini bile bile saklamak aşk .........
saygılarımla
jasmina tarafından 5/2/2010 3:37:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sen(siz)lik
tesekkur ederim degerli yorumunuz icin
selam ve dualarimla
Baştan sona harikaydı çok beğendim, aldı beni benden uzaaklara götürdü,yüreğim sızladı derinden. büyük aşk ,unutulmuyormuş unuttum desekte acısı özlemi taa derinde bir yerde hissediliyor.
yüreğine sağlık arkadaşım. selam ve sevgiyle....
Sen(siz)lik
Bir kasik araya kul etti beni
Ben bu derdi yere caldim sanirdim
Bir kuru caliya dal etti beni
inceden inceden bir ses yükselirde yürekten, böyle agir agir eritir insani iste...
tesekkur ederim degerli yorumunuz icin dost
selam ve dualarimla
Bir Ask bu kadar dokunuyor insana...
Sevmek yürek isi herseye ragmen.
saygimla
Sen(siz)lik
ama sevmek yürek ister..
tesekkürler yorumunuz icin...
saygilarimla
Şimdi çok uzaklardan yazıyorum sana bu mektubu ama biliyorumki yüreğim kadar yakınımdasın. yüreğime yolluyorum, hasret gözyaşlarıyla pullayıp... Biliyorum sen hiç okumayacaksın bu mektubu, ama yinede bilmeni istedim yüreğimdeki seni ve senin yüreğimdeki yerini... Herşeye rağmen...
Seni Seviyorum...
dilerim bir gün yüreğinize gönderdiğiniz bu mektuplar,gerçek sahibiine ulaşır...kaleminize sağlık....saygılarımla..
Sen(siz)lik
tesekkürler degerli yorumunuz icin...
selam ve dualarilmla