DİKKAT ÇEKMEK İSTİYORUM ARTIK
YORULDUM ÇOK YORULDUM GÖZPINARLARIM KURUYORR....YAŞIYORUM İNSANA BAHŞEDİLEN HER NİMET HER YASAK HER GÜNAH HER HELAL VE HER HARAMLA...SONUNA KADAR KULLANIYORUM GÜNAH HAKKIMI LİMİTSİZİM ANLAYACAĞINIZ DOLMUYO HİÇÇ..İYİLİKLER GÜZELLİKLER İSE MİNİMUMUMDA ŞU ANDAA...NİYE BUKADAR MEYİLLİYİM BEN YASAĞA NİYE İNSANLAR BUKADAR YAKIN HİSSEDİYOLAR KENDİLERİNİ GÜNAHA...KONUŞMAYA NASİHATE GELİNCEDE ÜZERİME YOKTUR BUNU BİLİN HAAA..NEYSE FERYADIM YAKARIŞIM ALLAHA DİKKATİNİ ÇEKMEYE ÇALIŞIYORUM BENİDE YANINA ALSIN ARTIK DİYEEE...HER İSTEDİĞİMİ VERİYOR BAANA EE DAHA NE İSTİYOSUN DİYİŞİNİZİ DUYAR GİBİYİM AMA HAK TEALA SEVDİĞİ KULLARININ İSTEKLERİNİ ERTELER ONUN YAKARIŞINDAN İSTEYİŞİNDEN SESİNDEN MAHRUM KALMAK İSTEMEZMİŞ O YÜZDEN VERMEZMİŞ DİLEKLERİİ SEVMEDİ KULUNUN SESİNİ DUYMAMAK İÇİNDE HEMEN VERİRMİŞ İSTEDİĞİ ŞEYİİ BEN BİLİYORUM 2.SINIFTANIM BEN...HERŞEYİ OLUP ASLINDA HİÇBİRŞEYİ OLAMAYANLARDANIM MANEVİYATI OLMAYANLARDANIM...RAHATLIYORUM BİLİYOMUSUNUZ BUNLARI YAZDIKÇA İÇİMDEKİ FIRTINALAR BİRAZDA OLSA DİNİYO SANKİİ....NOLACAK BENİM BU HALİM YAA...
YORUMLAR
Rabbim de sana hayırlı olanı nasip etsin bu kadar umutsuz olma sen Allha sıgın o sana doğru yolu gösterir rabbim seni iyi kullarndan etsin sevgilrımle...
asıl sen olmasaydın ben nolacaktım canım,
lütfen kendine haksızlık etme, Rabbim herşeyin hayırlısını en hayırlı zamanda verir,
bazen istemediğimiz gibi sonuçlanır canımızı acıtır ama bu anda bile O şey bizi mutlu etmese dahi o hayırlı olandır,
hani ben hep derimya bi kez daha söylemek istiyorum "Allah dağına göre kar verir" miş unutma olur mu?