- 15015 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ'YE MEKTUP 1
Biliyormusun?
Aslında ikimizde biraz deliydik. İkimizde mecara yaşamayı mı seviyorduk?. Yada içimizden nasıl geçiyorsa öyle mi davranıyorduk bilinmez ama, seninle karşılaştığımız ilk gün geldi aklıma hayatım boyunca öyle güzel bir günüm olmadı.
Bundan sonra sen olursan belki olur, ama sen olmasan olabileceğini sanmıyoırum sevgili!.
Ah be sevgili! ahhhhhhh.
Çünkü; seninle herşey başka, herşeyin tadı seninle bambaşka
Bu bitmek bilmeyen günlerin ve ayların özlemlerini dindiremiyorum gücüm yetmiyor tek başına. Aslında kocaman bir umut besliyorum sana dair, öyle bir umut ki...
hayatta en çok sevdiğim, en çok istediğim hep hayalini kurduğum en güzel duygu. O duygunun içinde geçen nice hayallerle süslü günler ve güneş her batışında takvimden bir yaprak koparırken, o umuda yaklaştığımın verdiği o ince mutluluk çizgisi..
o mutluluk arkasında saklı sevgili işte böyle geçiyor sensizliğe demir atan günlerim. böyle geçiyor hayatımın her anı her saniyesi söylermisin sevgili daha ne yapmalıyım........................................
YORUMLAR
ya daha ne olsun... çok güzel sözler dökülmüş yine o hassas kalbinizden. çok beğeniyorum zaten sizin yazılarınızı.
yine tebrik eteden geçemiyorum.
o mutluluk arkasında saklı olan sevgililer yokmu, gelişleriyle dünyamızı aydınlatacak olan hayırsızlara gitsin benden de...
:))