TEK TÜRKiYE
Türkiye de asırlar boyu kardeşliği ön planda tutan, ırkı rengi ne olursa olsun ayni saflarda namaz kılan, ayni cepede şehit olan onca ecdadımızın kanıyla sulanmış bu topraklarda, son zamanlarda oynanan oyunları maalesef göremez ve duyamaz olduk. Üstümüzdeki kara bulutları görmezden gelip, yine oyunlara seyirci olurken çoğu da maalesef piyon olarak kullanıldıklarını ya anlayamaz ya da anlamazlıktan gelirken. İç savaşa sürüklenmek isteyen Türkiyemizde neler oluyor sorusu düşündürücü derecede rahatsızlık veriyor. Önceden ermeni sorunu vardı asala örgütü terör yaparken aniden kaybolan ermeni terörü yerini diğer terör guruplarına bıraktı tabi adi değişen örgütün emelini başındaki kuklalar çok iyi biliyor.. biz kardeş yasayan onca yıldır ayni vatan için şehit düşen evlatlarımız neden simdi birbirine kursun sıkmaya başladı? Oynanan oyunları görmezden gelmek ya cahilliktir ya da körlüktür.. düşen, düşürülen ne zaman uyanacak diye merak ediyorum bu topraklarda yasayan ırkı, dili ne olursa olsun adi Türkiye olan vatanda biz eziyet görüyoruz diyenlerin de BMM’ne kadar girdiklerini unuttular sanırım. Biz kardeşiz diyenler de dediklerinde ne kadar samimiler düşünsünler lütfen sözde değil özde icraat lazım kardeş kardeşin kanını akıtmasın.
İnanan düşünen insanlar bu yazıda ne demek istediğimi anlarlar. Tek Türkiye için Çerkez!i,Türk’ü,Laz’ı,Kürt’ü
ele ele vermeli
sevgi ve saygılarımla...
YORUMLAR
Hakan bey;
Çok güzel bir yazı olmuş elleriniz dert görmesin.Bu arada yapılan eleştirileride okurum adetimdir.sevgili berfinin söylediğinn aksine kürtler TC diye ayırdığınız Türkler sizlere ne yapmıştır.Siz asıl Aşiret zulmüne isyan edin...üvey kardeş değiller.Amerikada zencilerin yaşadıklarını,almanyada yahudilerin yaşadıklarını hepimiz biliyoruz.Ona rağmen bir zenciye kızılderiliye sordukları zaman ben Amerikalıyım diyor.Orda doğmuş ve yaşıyorsa almanın diyor.Ama mademki halkların kardeşliğine inanıyorlar neden türk halkıyla kardeşliği reddediyorlar.Ben 50 yaşındayım, can bildiğim arkadaşlarım vardı kürttü,alevi olanı vardı,birlikte çalıştığım çerkezler vardı ama kimse rahatsız değildi.Bu ülkede " Kardeşim sen kürtsün ,sen bu işe giremezsin dendimi kimseye??????? Hayır...Meclise girdi, cumhurbaşkanı oldu. Nerde size üvey evlat muamelesi yapıldı ki.Haksızlık ediyorsunuz,ve oyunlara geliyorsunuz.
Selamlar hakan bey.Uzun oldu biraz kusura bakmayın.Yazacak daha çok şey var ama.......
sevgili hasan bey
yazınızı okudum ama ne yazıkki hak veremedim
kardeşiz ama özmü üveymi bilemiyorum
kürt halkı çok acılar çekti çok işkencelerden geçti
faili meçhullere kurban gitti
türkiye cumhuriyetinde dili küetçe olan bir vatandaş dilini konuşamıyorsa bu tc nin ayıbıdır diyorum
bizler bir aynı gökyüzünde toplanmış insanlarız evet
ırkçılığa karşıyım ama haksızlığada karşıyım
olan şeyleri görmezden gelemeyiz
ben diyorumki acıyı türklerde kürtlerde çekti
artık yeter diyorum
halkların kardeşliğine inanıyorum
evet türkan hanım ne güzel söylemiş dilsiz millet olamaz
yıllarca kürt olduğımız halde
ne mutlu türküm dedirttiler
bunun tersi olarak bilmem
kürtler size ne mutlu kürdüm dedirtseler dermiydiniz acaba
bu inkarcılıktır
ve kürt halkı asla inkarcı olmaz
tek türkiye herkesin özgürce yaşadığı haklarının verildiği bir türkiye
sevgiyle kalın
Berfin Yağmur tarafından 1/6/2010 8:36:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şaban Aktaş (Homerotik)
HEPİMİZİN BU COĞRAFYADA KARDEŞÇE YAŞAMASINA ENGEL OLAN TERÖR ELBETTE SON BULMALI. GÜNEYDOĞUYU GEZDİM ORADAKİ VERİMLİ TOPRAKLAR BATIDA YOK. ANCAK KOSKOCA UÇSUZ BUCAKSIZ OVALAR AŞİRETLERİN FEODAL BEYLERİNİNİ KONTROLUNDA. NE ZAMANA KADAR TOPRAKSIZ YAŞAR ORADAKİ İNSANLAR?
BUNU SAVUNMALISINIZ ÖNCELİKLE TOPRAKSIZ KÖYLÜYÜ SAVUNMALISINIZ . O TORAKLAR DÜNYAYI BESLER. ANADOLUNUN DİĞER BÖLGELERİNDE FAKİR TÜRK KÖYLÜSÜ AVUÇ İÇİ J-KADAY TOPRAĞI DEĞERLENDİRİYOR. ÇOK DAHA YOKSUL YAŞIYORLAR KARDEŞİM. SAYGILAR.
Aynı topraklar üstünde, Aynı gökyüzünün altında, aynı denizlerde, aynı bayrak altında hiç bir ayrım olmadan, ele ele tutuşup, aynı halaya katılmak zorundayız. Etnik kökenimiz ne olursa olsun, kimliğimiz TC dir.
Topraksiz vatan, bayraksız özgürlük, kimliksiz halk, dilsiz millet olmaz Artık her birimiz bunun bilincine varmalı, bizi bize düşürmek isteyenlere karşı tam bir yumruk olmayı başarmalıyız ve başaracağız da. Buna hiç kimse mani olamayacak. Biz tamabda birleştikten sonra tavanı çökertmeyi bilen bir milletiz.
Teşekkürler Hasan bey. Saygılar