- 509 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Obama ve Afganistan
Bu adamdan hiç haz etmemiştim zaten..Sevmek istemiş, güvenememiştim..ABD’nin İslam’a açılan yüzü gibi görünüp, ABD’nin İslam ülkeleriyle olan kötü ilişkilerini düzeltip, ABD emperyalizmine çalışacağını biliyorduk maalesef..
Keşke yanılsaydık..Keşke tüm lobileri aşıp, gerçekten halkın seçtiği biri olduğunu bilseydik, ama değildi..Olamazdı..Dünyayı canından bezdiren yahudi lobisini aşıp, ABD’nin başına geçebilmesi olanaksızdı..En azından şimdilik mümkün değildi bu…
Tüm dünyada esti sempati rüzgarları..Gülümseyen haliyle sevdirdi kendini..Ama adresi belliydi..Sponsorları belliydi..Soros gibi para babalarının perde gerisinden desteklerini alarak bu günlere gelmişti..
Gelelim asıl konuya; malum, ABD Afganistan’da bir çıkmaza girdi..Hergün iki üç ABD askeri paketlenip gönderiliyor ülkesine..Adı Ladin olan, yaşadığı bile meçhul bir hayal için işgale uğradı güzelim ülke..Bunca yıl oldu, hala yok ortalarda Ladin..
Bulunmaması gerekli olduğu için bulunmuyor anlaşılan..İşgalin uzaması için onun bulunmaması gerekli malum..İşgal uzasın ki ; talan devam etsin..Zulüm devam etsin..
Ama zulüm ile abad olunmuyor işte..Zulüm ebedi olamıyor..Zulüm, zalimin başına mutlaka çorap örüyor..Kandan beslenenlerin boğazında düğümlendiyor o kanlar..Gülmek için ağlatmak , yaşamak için öldürmek bir yere kadar işte..Sadece maddi menfaatler için yapılan, kirli bir 11 eylül tezgahıyla başlayan Afganistan zulmü, ABD’nin boğazında düğümlendi işte..
Buz üstüne ev yaptı ABD..Buzlar eriyor maalesef..Dünyanın küresel hayvanı ABD, dünyayı kirlettikçe buzlar önce kutuplardan başladı erimeye..Eridikçe , ABD’nin buz üstüne kurduğu zalim saltanatı da sallanmaya, erimeye başladı..
Çünkü zulüm ile yapılan saltanat, buz üstüne ev yapmaktı..
Şimdi yıkımına ortak arıyor ABD..Mezarına ortak arıyor..
İsaf komutasında onlarca ülkeyi kattı tezgaha, oradaki kardeşlerimiz için faydalı bir olaydı İsaf..En az saldırı ve cinayet komuta Türk Askerlerindeyken oluyordu..Genlerimiz aynıydı zira..Müslüman kardeşlerdik bizler..Bu yüzden İsaf gücüne sempati duyduk, şüpheyle karışık..
Dedik ya; ABD asker istiyor bizden..Obama fedakarlık istiyor..Cenazeye katkı istiyor..
Obama attı maskelerini..Gösterdi gerçek yüzünü..Kan istiyor..Asker istiyor..
Beyler; bu bizim savaşımız değil..Bu bizim milli menfaatimiz değil..NATO’nun varlığı artık tartışmaya açılmalıdır..Nato maalesef ABD ve İsrail güdümündedir..Kararları taraflıdır..Nato üyesiyiz diye, Afganistan’ a yapılan zulme katılamayız..Bizim askerimiz Nato hiyerarşisi gereği zaten İsaf’ta görevli..Ayrıca neden asker gönderelim..? Bunu millete nasıl anlatalım..?
‘Türkiye’nin en güzel ihraç malzemesi askeridir’ diyen Soros ve diğer köpekleri bir kere olsun yanıltalım artık..Ahlaksızlığa ortak olmayalım..Biz büyük bir devletiz..Bunu artık gösterelim..Elimize vuralım artık masaya..Yeter garip kanını emdikleri..Yeter sömürdükleri…Bitsin artık bu işkence..Bitsin…
Tunar ÇALIŞKAN / 02-12-2009 – Nevşehir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.