- 1530 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
ZORLAR VE KOLAYLAR
Ben kızları zorlar ve kolAylar diye iki gruba ayırırım.
Kolaylara iki duygusal söz yeterli olur. Üstüne de bir şiir… Onları çabuk yola getirirsin. Ayrıca gemileri de herhalde odundandır. Yelkenleri çabuk suya indirirler.
Ama birde zorlar var ki Allah göstermesin. Onlara destanlar yazsan, gökyüzünde bulutlardan ‘seni seviyorum’ yazsan yine de bir kusur bulurlar. Adamı canından bezdirirler. Her şeyimizle her yönümüzle onların peşinden gitmemizi isterler. Bizim de bir hayat programımız var, hayat akışımız var. Zamanımızın hepsini onlara harcayamayız. Haksız mıyım?
Vazgeçemedikleri genel özelliklerinden en yoranı taş kalpli olmalarıdır. Gidip bir taşı sevsen daha mesut olursun. Hiç pas yok. Eee! Ne yapayım ben böylesini? Süs olsun diye mi seviyoruz? İnsan sevenlerine biraz yüz verir. Bu ne robot gibi…
özbatmanlışaban
Tunceli
YORUMLAR
Sayın şabancığım hayat segiziz olamaz. Yaşamak için de herkes herkesi sevemez. Her güzelin gönlünde bir sultan buunur. O da ondan başkasına meyledemez. Her gelene eevallah diyenede bir gün yanın da kimseyi bulamaz. Ciidi olanaları tebrik etmek erdemliktir. Bu güzel yazını paylaşman seni ve o bal gibi açık yüreğini öperim ve kutlarım. Konu ve işleniş çok güzel. Ders verici ve uyarıcı nitelikte... Tebrikler, saygılar, sevgiler...