- 799 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk
Yaşamın kıyısında insan hep yaşayacaklarını düşünür. Tıbkı açmamış çiceklerde baharın kokusunu bekler gibi.
Efkarlandığınız zaman dinlediğiniz en çok sevdiğiniz slow müzikleri açıp derin,derin düşünmeye başlarsınız kimi zaman bu derin düşünce ile kalmıyor hıçkıra,hıçkıra ağlamaya başlıyorsunuz oysaki yaşamın kıyısında yaşayacaklarınızı düşürken sadece çiçekleri koklayıp baharın kokusunu beklemek yetmiyor.
Yani geçireceğiniz aşkları onunla yarınları değil geçirdiğiniz her günü düşünün gerçi aşk gözleri kör edermiş bence sadece beyini gelişmemişleri kör eder. Eksilerine inat onunla yarınları düşünmek ve o yarınlarda böle hıçkıra hıçkıra ağlamalarınıza neden olur
Hayat acıdır sözlerine hiç bir zaman katılmıyorum hayatı acı veya tatlı yapmak doğanın elinde değil kendi elimizdedir mesala denizleri böle kirtletirsek sizce bu hayatın suçumu yoksa denizinmi? tabiki bizim suçumuz öle ise aşkta mutlu olmak veya olmamak bizim elimizde.
İnsanların % 70 ben dış görüşüne önem vermem desede karşısındaki insanın dış görünüşüne aşık olurlar önce. % 60 topluluk o dış görünüşe kanıp yaşayacakları yarınları onunla devam ederler bütün hatalarına rağmen.
Ben size soruyorum o halde siz hala çiçekleri koklayarakmı baharn gelmesini bekliyeceksiniz? Unutmayinki kışın ortasında bile bazen çiçekler açıyor o güzel renk renk çiçeklere kanmayın.
Unutmayın asla
‘’ Yaşamın kıyısında insan hep yaşayacaklarını düşünür. Tıbkı açmamış çiceklerde baharın kokusunu bekler gibi sen, sen ol baharı çiçekleri koklayarak bekleme ‘’
Kemal Şanver
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.