- 1306 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
CUMHURİYET BAYRAMI
ATAM her daim senin izindeyiz.Sen Türk’lerin ve Türkiye’nin gururusun.Bir takım kendini ve haddini bilmezler dil uzatsa da sana .Sen ALLAH’ın gözü pek olarak yarattığı cesaret sembolü yüce vasıfları olan,dünya’nın hayran kaldığı komutanı,eşi enderi bulunmayan önder komutanısın.
Mustafa KEMAL’i (Atatürk’ü) Türklere önder olarak gönderen ALLAH’a teşekkür ediyorum Atam! ALLAH sana gani gani Rahmet eylesin mekanını cennet,mertebeni makamı mahmudi makamına yüceltsin.Çünkü sen atam ALLAH’ın türklere hediye ettiği gözü pek komutanı sın. Ben de vatansever bir Türk kadınıyım bizim zamanın Kara FATMA’larından neyimiz eksik söz konusu Vatan olunca haykırarak çıkarız evimizden.Cephede babalarımızın, kardeşlerimizin, evlatlarımızın, yanında yerimizi alırız.Bizler gözünü budaktan esirgemeyen Türkiyeli kadınıyız.
Bizler Türkiyeli kadınlar olarak, anne olarak, üzerine titreyerek büyüttüğümüz yavrularımızı zamanı geldiğinde elini kınalar askere göndeririz.Bu gidişin dönüşü meçhuldür fakat yinede askerlik bizim için kutsaldır Vatan borcu namus borcudur der göndeririz.
Bende canını ALLAH için Vatan için esirgemeyen bir Türk kadınıyım.Ve çok inançlıyım ALLAH’ıma şükürler olsun.Bizler Türk kadınları olmaktan gururluyuz.Söz konusu Vatan olunca kükreyen aslan gibiyiz.Gözümüzü budaktan sakınmayız vede öyle olmalıyız.
dış meşreflerin oyunu ile bir birimizin kuyusunu kazmaktansa dışarıya karşı ülkemizi hep beraber birlikte savunmalıyız.aynı eskide olduğu gibi.
Birinci, ikinci cihan. Ve de Çanakkale savaşında bu vatanı kurtarmak için hep beraber canla başla savaşmadıkmı ? o zaman türk,kürt,çerkez,laz, alevi,dahalarıda kardeşti ayrı kayrı değildide şimdi ne olduda herkes ayrımcılığa düştü hiç anlamıyorum. Ben herkesi Türkiyeli vede kardeşim biliyorum.
Eskiden düşmanla savaş oludu şimdi kardeş kardeşe kurşun atıyor.
Hangi mezhebden olursak olalım bizler Türkiyede yaşamıyormuyuz kardeş değilmiyiz bizler türkiyeli değilmiyiz?neden bu ayrımcılık neden! O canlar boşuna mı telef oldu sorarım?
Canla Kanla alınan topraklarımız parayla satılmaktadır.
((( CAN EVLATLARIMIZA ŞEHİTLERİMİZE KELLE DİYEBİLENLERE)))
vatan hainlerine,vatandaşlarına silah çekenlere ve çektirenlere,
suçsuz mazlumu öldürenlere,bebek katillerine sayın diyenlere de yazıklar olsun!!!
Atam kalkta bir gör,bir zamanlar düşmandan temizlediğin ülkeyi,kan gölüne çevirenleri gör atam.Şimdi sana daha çok ihtiyacımız var Atam.
CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...
NE MUTLU TÜRKİYEDE BİZ KARDEŞİZ, TÜRKÜZ,TÜRKİYELİYİZ DİYENLERE ...
OKUYANLARA SELAM OLSUN.
EMİNE ERDEM 29/10/2009
YORUMLAR
"((( CAN EVLATLARIMIZA ŞEHİTLERİMİZE KELLE DİYEBİLENLERE)))
vatan hainlerine,vatandaşlarına silah çekenlere ve çektirenlere,
suçsuz mazlumu öldürenlere,bebek katillerine sayın diyenlere de yazıklar olsun!!!"
Nush ie uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir. Yazınız kalemle kötek gibi olmuş.
Saygı ve sevgimi bıraktım sayfanıza...
Yüreğiniz var olsun...
Tabiki kardeşim ALLAHtan hepsine rahmet diliyorum ve KURAN okuyup gönderiyorum çünki bizde ayırım yok onlar bu vatanın evlatları benim ülkemin şehitleri ALLAH rahmet eylesin şehitlerimizin kemikleri sızlamasın. Ben çok merhametliyim ve hassas yürekliyim kesinlikle ayrımcılık düşünemem çünki bir insanın kılını bile yaratmaya mutedir değiliz. Benim bu ülkede yaşayan herkesi Türkiyeli görmemden ve ayırt etmeyişimdendir.benim kürt komşularım var ben onlara farklı gözle bakmam çünki benden farklı değil. Ben her meshebi ayırt etmeden Türkiyenin yedi veren gülü gibi düşünüyorum! İNŞALLAH herkes her yürek benim gibi düşünür. Onlara bir keder düşse yüreğimiz acır.Kürtler batıda gayet emniyetli yaşıyorlar. Fakat batıdan doğuya görevli giden türkler öldürülüyor neden?
Onları aydınlatmak için gönderilenlerin günahı ne Türk oluşumu onları aydınlatmanın mükafatımı bu ölüm.
Biz kardeşiz kardeşim.Yazık degilmi o körpecik onca sene okumuş tahsilli canlara.ALLAH hepimizin kalbini inşirakla mutmain etsin.Tek dileğim kardeş canı kardeş elinden çıkmasın. ALLAHA EMANET OLUN ...
VATAN KALPLERDE BİR DUAYENDİR İNACTIR SEVGİDİR MUTLULUKTUR AMA EMİNE ARKADAŞIMIZ YAZISINI FAZLA ABARTMIŞ BÜ ÜLKE BÜTÜN ÇANAKKALEDE SAVAŞAN MİLLETLERİN IRKLARIN YERİDİR ŞEHİTLİK MERTEBESİ SADECE TÜRKTEN İBARET DEĞİLDİR ÇANAKKALEDE SAVAŞAN KÜRTLERİN ÇERKEZLERİN LAZLARINDA EN BÜYÜK ONURUDUR