- 4964 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
CAN DOSTUM ONUR SANCAK
ŞAİR,YAZAR,ÖĞRETMEN,GAZETECİ VE DERGİ YAYINLAYAN CAN DOSTUM ONUR SANCAK İLE 4 YIL ÖNCE DERNEĞİMİZ ASEM’DE TANIŞTIK.ONUR’LA ÇOK KISA ZAMANDA CAN DOST,KANKA OLDUK.ONUNLA İLGİLİ ANILARIMDAN BİRİNİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.GEÇTİĞİMİZ RAMAZAN AYINDA SAĞOLSUN BENİ EVİNE İFTAR YEMEĞİNE DAVET ETTİ.ONUR’UN EVNE İLK KEZ GİTMİŞTİM.TABİKİ KÜÇÜKDE OLSA BİR HEDİYE ALDIM.BENİ ÇOK SICAK KARŞILADI.İFTAR SAATİNE DAHA VAKİT OLDUĞU İÇİN ÖNCE EVİNİ GEZDİK.EVİ ÇOK ÇOK GÜZELDİ.DAHA SONRA SOHBET ETMEYE BAŞLADIK.İFTAR SAATİNE YAKIN SOFRAYI HAZIRLADIKÇOK NEFİS YEMEKLER VE KALBURA BASTI TATLISI İKRAM ETTİ..SOFRADAYKEN VE DAHA SONRA HATIRA OLARAK FOTOĞRAFLAR ÇEKTİRDİK.İNANILMAZ GÜZEL BİR AKŞAMDI.’ASEM’DEN EVİME İLK SEN GELDİN VE EN ÇOK SEVDİĞİM DOSTUM SENSİN. ’ SÖZLERİ İNANIN BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.ONUR’U HERKEZİN TANIMASINI İSTERİM.İNANIN BENİMDE EN ÇOK SEVDİĞİM VE GÜVENDİĞİM ARKADAŞIM,DOSTUM,SIRDAŞIM,KANKAM,DERT ORTAĞIM,KARDEŞİM ONUR SANCAK’DIR.ONURCUM DOSTLUĞUMUZUN CENNETTE BİLE YAŞAMASINI İSTİYORUM.SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM BİRTANEM.KOCAMAN ÖPÜYORUM.
GÜLHAN KESKİN
YORUMLAR
bu zamanda böylesi dostluklar yaşamak zor gibi olsada bakınız siz başarmışsınız
her iki dosta saygı ve selamlar yolluyorum
sevdapınarı
ONUR SANCAK ŞİMDİYE KADAR EDİNDİĞİM ARKADAŞLARIM İÇİNDE BİR NUMARADIR.HERKEZ TARAFINDAN SEVİLEN,DÜRÜST,YARDIMSEVER,HASSAS,ROMANTİK,VEFAKAR GERÇEK BİR DOSTTUR.ONUR'U ÖZ KARDEŞİM GİBİ SEVERİM.CANIM ONURCUM İNŞALLAH BİR ÖMÜR BOYU SAĞLIKLI,MUTLU VE HUZURLU OLURSUN.ALLAHA EMANET OL BİRTANEM.GÜLHAN KESKİN.
sevdapınarı
Böyle Can Dostlar Az Bulunur...Ve böyle dostu olan çok şanşlıdır bu Dünyada....
Bunu bir dörtlükle pekiştirelim...
Onur Dost bak, böyle bir arkadaşın var,
Gülhana sensiz emin ol, bu koca Dünya dar.
Sarılacak Dost bulamazsan, hep Gülhana sar,
Örnek olsun bu Dostluk, can Dostlar....
HakanKURTARAN
Tebrikler ....
Tebrikler ...