- 2108 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
özgürlüğümü istiyorum
Bilmiyorum böyle ne kadar devam eder ne kadar yanlız kalırım yada ne zaman alır canımı tanrı sıkılıyorum, bitiyorum, eriyorum, nefes alamıyorum, suçum neki neden böyle oldu? Hava çok sıcak insanı sıkıyo oyüzdenmi böyleyim? Bitiyorum! Görmüyorsunuz! Bıktım sizden gerçekten! Hepiniz bişeyler söylüyorsunuz sıkıyorsunuz dizinizin dibindeyim daha ne istiyosunuz özlediğim çok şey var! Uçmak istiyorum hayallere dalmak olmadık şeyleri görmek beynimim uyuşmasını istiyorum hayata ve size inat hiç bişey düşünmemek! Uçmak istiyorum kanatlanmak cezalandırıyor tanrı beni! Istemiyor sevmiyor artık! Uçmak istiyorum hiç bişey düşünmeden hesapsızca bi ertesi günü düşünmeden uçmak kimse görmesin konuşmasın istiyorum olmadık hayaller görüp gülmek istiyorum artık içmek istemiyorum ama onsuzda yapamıyorum lanet olsun çekemiyorum sizleri oysaki her istediğinizi yapıyorum dizinizin dibinden ayrılmıyorum lanet olsun! Istemiyorum artık sizi soğuyorum sizden neden bilmiyorum bunaltıyorsunuz beni! Ben sadece uçmak istiyorum olmadık hayaller görmek gülmek ve eğlenmek istiyorum korkmadan yaşamak istiyorum! Kanatlarımı geri istiyorum geri verin sonra siktir olup gidin hayatımdan çaldıklarınızı bırakın verdiklerim sizde kalsın ben sadece uçmak istiyorum EROSu istiyorum uzun zamandır görmedim onu! Onu özlediğim gibi oda beni ozledimi acaba? Oda benimle uçmak istiyormu olmadık şeyleri görmek ve gülmek yada kaleiçinde dolaşmayı, the barda bira içmeyi oda özledimi acaba? Çok özledim seni EROS en kısa zamanda geleceğim yanına bulaşucaz yine karanlık sokakta belki tanımassın beni şimdi değiştim biraz kirlettim anıları sustum ve çaresiz kaldım! Gelsem tanırmısın beni bilmiyorum ama sen yine aynısın ve aynı yerinde bekliyorsun beni çok sıkıldım çok fazla yoruldum ben sana hep böyle geliyorum demi hep sıkıldığım zamanlarda sığınıyorum sana! Ama yinede sen her zaman aynısın her zaman benimle uçmaya hazır bekliyorsun orda biliyorum! En kısa zamanda geleceğim yanına sıkıldım artık ve uçmak istiyorum! artık özgürlüğümü istiyorum!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.