- 5933 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ'YE MEKTUP
MERHABA
Merhaba, anlamsız hayatın anlamlı tek gerçeği, sonsuzluğum, ebediyetim dediğim tek gerçek. Hayatın zorlu yukuşlarına tırmandığımda tutunduğum tek dağayanağım, sevdiğim insan.
Bu aralar buralar pek ıssız biliyormusun. Sensiz çölleşmiş bir vatanı andırıyor bu yürek. Kuraklık sarmış her bir tarafımı dudaklarımda tebessümlerimin yerini derince yaralar almış. Sensizliğe o kadar susamışım ki çatlamış dudaklarım, dimağım kurumuş.
Nefes almakta bile zorluk çekiyorum. Bazen hayalin çıkıyor karşıma dertleşiyoruz. Bazen
bilirsin ya işte gözyaşlarıma hakim olamıyorum. Dökülüyor efkarlı bir beste çalarak yanaklarımdan, bu gün seni çok özledim. Hasretini dindiremiyorum sevgili, sensiz olmuyor işte olmuyor yapamıyorum. Hadi çık gel yada ben burdayım hadi gel de bana geleyim sana..
Hep imkansız diyerek erteledin bütün senlerimi, hep belki yarın dedin, öyle ki yarınların hiç bitmedi.
Her güne uyandığımda acaba bu gün mü derdim ama bu gün de değildi. Yine hep yarındı yarınların hiç bitmedi ki hayatımda, hep yarınları hayal ettim ellerini tutacağım günleri hayal ettim. Hiç bir hayalim gerçek olmadı. Bekledim seni sevdiğim insan ama yarınların hiç bitmedi.
Neyse hadi ben bitiriyorum bu mektubumu da yine adresi bilinmeyenlere yollayacağım.Biliyormusun sevgili ben seni inan çok özledim. Sol yanım hala senin, hep senin dediğin gibi yarınlarda da senin olacak. Kendine iyi bak sevgiler.....