- 1104 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANNE BEN AŞIK OLDUM
İlkokul ikinci sınıfa gidiyordum. Eğitim ve Öğretim yılı yeni açılmıştı.Küçük okulumuzun rengarenk çiçeklerle dolu büyük bahçesinde sıraya girmiştik.Okul müdürümüzün konuşması bitiminde sınıflara alınmaya başlandık.Sınıflarımıza koşarken adeta kalbim yerinden fırlayacaktı.Kolay mı okulumu ve arkadaşlarımı özlemiştim.
Birazcık şaşkınlık çokça da heyecan vardı.sınıfımız ve öğretmenimiz değişmişti...
İlk ders zili çaldığında arkadaş kitlemizin bir kişi daha arttığını gördük.
Kalın çerçeveli gözlükleri ve örgü saçlarıyla adeta kendini sınıftakilerden bir adım anda gösterebiliyordu.parlıyordu...
Kendini takdim için ayağa kalktığında bize oranla daha uzun boyu, sarı saçları, mavi gözleriydi dudaklarından dökülen.Asuman YILDIZ.Gerçek bir yıldız gibiydi...
Biz ona ASU demeyi daha çok seviyorduk.Asu...
Okul açılalı iki ay olmuştu.Her fırsatta onunla konuşuyordum.Hatta aynı masayı paylaşıyorduk.Bir keresinde öğretmenimiz onu yanımdan kaldırmıştı da tekrar oturtana kadar sınıf sesimle yankılanmıştı.Hırçınlaşmıştım...
Bu durum afacan arkadaşlarımın da gözünden kaçmadı.Bir teneffüs koro halinde ’ Can Asu’ yu seviyor, Can Asu’ yu seviyor diye yanımızda bağırıyorlardı.Utandım...
Yüzüm kızarmıştı sessizce bir köşeye çekildim.Ağlıyordum.kulaklarımda yine aynı ses ’ ’Can Asu’ yu seviyor, Can Asu’ yu seviyor...
Başımı okşayan eli tahmin etmek hiç de zor değildi. Başımı kaldırdığım da minicik elleriyle göz yaşlarımı sildi.’Boş ver salaklar işte’ dedi.
Ne kadar da çok mutlu olmuştum.Adeta dünyalar benimdi.Asum yanaklarıma dokunmuştu...
Servisten inerken aynı heyecan devam ediyordu.Gülümseyerek el sallamıştık birbirimize.Koşarak eve geldim.Çok mutluydum...
Kapının zilini çalmaya fırsat vermeden annem kapıyı açtı.Gülümseyerek kimdi el salladığın şanslı kız dedi.Bizi görmüştü.Utandım...
Anne ben aşık oldum diyebildim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.