- 1078 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BUNU BAŞARALIM İKİMİZ AŞKIM.
Bu Aşk için bunu biz başaralım! nere de,nasıl olmalı bilmiyorum aşk bizim olmalı .
Sevinci,umudu , insan bal gibi bekliyor işte ,ister barışık ol,ister dargın,bir şekilde bekliyorsun,görüyorsun senin yanında olması gerekin yok,"ne bu" diyorsun ama bir şey yapamıyorsun ....elin kolun bağlı ...Neden bu eziyet! acaba" sevgiden"olabilir mi?, tabi ki sevince böyle olunuyor işte!hem sorusunu verip hemde cevabını verdiğin tek gerçek"Sevgi" ....
Bekliyor ,ağlıyor ,isteklerine cevap veren yok ne kadar acı,sevgin var ama niye sevgini böyle bölük, pörçük yaşarsın bilinmez!..
Niye! Aşkını ve aşkının sevdiğini bilerek,sarıp sarmalanmak,öpülüp koklanmak istenirken , "acı çekmek niye!" diye soranlara ;Aşk’tan bu "sevda "dan böyle yaşamakta var; tabi ki yaşayamamakta!...
Sen !, gittiğin yer mekan önemli m?i ama sevdan senle beraber gitmiyor.Ben ise sensiz sevdam , Aşkım ise katlanarak büyüyor,nasıl kurtulurum sen yoksun sevdan beni sıkıca beynimde ve benliğimde sarmalamış bırakmıyor..
Ben ise baş edemiyorum sen varmışsın gibi,sarılıp seni hayal eder dururum.Sorarım kendime nereye kadar bu sürer böyle ,"sen başka diyarda, ben burada bitsin artık!" derim de kime derim? bunu benliğime bile dinletemedikten sonra duymaz çünkü.. Öyle bir hal almış ki virane durumda...Bakalım bu nereye kadar böyle gider, bunu bilmeden yaşamak ise daha bir acı....
Buna cevap verecek bir kişi bile yok!.. Niye mi kimseye söyleyemedim! "seni" niye söyleyeyim,kimse için pek önemsiz bir durum ..Ben önemsiyorum ya başkasından bize ne!
Gerçek var nasıl olsa bunu sadece sen ve ben biliyoruz buda yeter değil mi..
Bu duruma bazen ben bile şaşırıyorum,acaba gerçek mi bu? "Ben , sen "bir gün bunu başarıp nasıl paylaşırız her kezle!..
Bilinmez Belki yakın ,belki yakın olmayan bir gelecekte .Sen ve ben bunu başaracağız ben inanıyorum....
Sende inan Aşkım....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.