- 584 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKI. BİRGÜN SENDE ANLAYACAKSIN.!!!!
BİR DOSTA...
yaşamak bir hediyedir insanoğluna ana rahmine düştüğün o andan itibaren...sevilesi gül yüzü olur bebeklerin..hani ağlamaklı olurlar geldikleri o andan sonra.....ama acılı ağlamaktır onlar... belkide dünyaya neden geldim dergibi ağlamakta olabilir kendince,ama zaman bu ya büyütür insanoğlunu ergen yapar ve deli bir yaşam bekler kimi zaman..bazende çok rahat bir dünyası olur...kimi zamanda dertli bir yuvada yetişir gecelerine yağmurlar yağar.ızdıraba dönüverir hayat çabası onun için kavgadır artık... neden demeylede hiç cevap alamaz. çünkü bunu istemek onun elinde değildir..belki elinde olsaydı ana rahmine düşmeden geri dönerdi.ama dert etmemek gerekir...çünkü insanız ...
gecenin ay ışığına bak sana kaç defa gülecek ...içindeki kışı yaşıyorsun biliyorum, bazen kendi kendine için üşüyor ,bir çizik atıyorsun içine.gülmeni saklıyorsun duvarlar arkasına bazen,hele bazen ben kimim diyorsun belki, gece karanlığına bir parmak batırasın geliyor,,,delmek istedinmi göğün katmanlarını ,,oraya bağır bağırabildiğin kadar,,ordaki melekler seni duyacaklar elbet,ama kimseleri kırma bağırırken,,kalp oynatma yerlerinden koparma duyguları,yaşat içindeki yediveren güllerini ,,,,,belki o mavi düşleriniı verecek birini bulursun,,ama mavi düşlerinin yalancısını bulma,, başaktaki buğdayın dansını izledinmi hiç,yada dağın iki kamburundan doğan güneşe tekmil duran otları izledinmi sabahın selasında,,,neden ayçiçekleri güne bakıyorlar anladınmı ? herşeyden bir umut bekler insanlar. sevgini bul kalbinde,yaşama sevincini bırakma,doyacağın ana kadar koş,ama yorulma,tut ellerini dost dediğinin. sarıl ona tek beden ol,..onun içiin mavi düşleri kur ama yalansız..yada onun içinde nefes al.sevildiğini bil ve sevdir kendini.bu hayatın iyi olduğu kadar terside fenadır,,hani bir güle bakarsın kokusu güzeldir devadır....amaaa dikenleri batınca atarsın elinden kadife kokan gülde olsa solmasını beklersin günlerce...güneş doğunca gecelerin karanlığında aydınlıklara kavuş inşallah,,,hanlar hamamlar insanlara hiç bişey vermez,,sırtındaki yükten başka,,cebindeki üç kuruşla’da yaşarsın unutma!sadece umudunu yitirmediğin sürece.tanrının sana verdiği iyiliği kullan,tüm rüzgarların yüzünde essin,,,kışların olmasın içinde.. korkulacak gecelere kapılma,...nekadar tutunursan o ıslak yıllara bir o kadar mutluluğa koşarsın,sen sadece insanları kırma ,üzme onca yürekleri,karalama masum yarınları..seni bekleyen kaç iklim var önünde..belkide dalgaları coşacak denizlere gireceksin yıllar boyu,yüzlerce karakışlara teslim olacaksın ama yılmayacaksın,gecelerde yıldızlarını arayacaksın,birbir sayacaksın .bakmışın ki ! yıllara yenilmişsin,,yılların geçmesine şahid olacaksın hiiiç anlamadan,,,bu hayat çelişkiden ibarettir, sadece sevecek kadar kalbin olsun,,, bir ırmağın önünde dur..gözlerini kapat ve gücünü kullan ...ırmakları terse çevirirsin sevginle,,öyle sev ki doğaya vur bedenini .kır çiçeklerinin güldüğünü göreceksin,, kayalara ver derdini un ufak olcaklar izleyeceksin,,,gece sevgini ek tarlaya sabah bak ki papatyalarda ismini göreceksin güneş bir başka doğacak senin için anlayacaksın,rüzgarların melteme döneceğine şahit olacaksın, yıllara meydan okuyacaksın. sevgin için,aşkın için,sev ama gerçekten sev ve onun için herşeyi yap ....
YORUMLAR
bu hayat çelişkiden ibarettir, sadece sevecek kadar kalbin olsun,,, bir ırmağın önünde dur..gözlerini kapat ve gücünü kullan ...ırmakları terse çevirirsin sevginle,,öyle sev ki doğaya vur bedenini .kır çiçeklerinin güldüğünü göreceksin,, kayalara ver derdini un ufak olcaklar izleyeceksin,,,gece sevgini ek tarlaya sabah bak ki papatyalarda ismini göreceksin güneş bir başka doğacak senin için anlayacaksın,rüzgarların melteme döneceğine şahit olacaksın, yıllara meydan okuyacaksın. sevgin için,aşkın için,sev ama gerçekten sev ve onun için herşeyi yap ....
okunası bir ayzı olmuş.
ama paragraflar iç içe değil de, ayrı ayrı olsaydı
daha şık olurdu.
saygımla.