CAN CİĞER KUZUM SARMAM
bugün en mutlu günüm...aylar sonra annem telefon açıyor ve ekliyor;oglum nasılsın diyor?
bir mutluluktur sormayın...sizin anneniz aylarca hasta yatacak ve beklemediğiniz bir anda sizi arayacak ve mutluluk şarkıları dizelere getireceksiniz..işte öle bir tat bendeki.ne çok özlemişim oğlum demeni ne çok beklemişim ki hocam demeni...İbrahim’in için hazırlanan ateşler sana olan sevda sokağımda sönük kalıyor annem...dün beraat kandili ve ben seni soruyorum..sen en acı çektiğin anda bile çok şükr iyiyim oğlum diyorsun...hiç inanmıyorum ama kendimi kandırıyorum...annem hasta değil..ve yıllar öncesine gidiyorum.birbaşka yaşatırdın kandilleri bize...hadi çocuklar abdest alıp gelin babanız size namaz kıldıracak söylemlerin geldi aklıma.ve o aşk ve şevkle kıldığımız namazlar okuduğumuz yasinler...abimler ğüzel ve hızlı yasin okurken sen yavaş olun ilker yetişemiyor...benden sonra da mı onu beklemeyecekmisiniz yoksa...o sizlerden küçük sözlerin...canım annem..beynimde fırtınalar kopuyor ve bir yandan ilahi dinliyorum ...diyor ki şair dile düştüm darda kaldım...beni darlıktan kurtaracak allah’a en içli duamla yalvarıyorum...ne olur annemi bize bağışla...
YORUMLAR
arkadaşım üzüldüm allah en kısa annenize acil şifalar verir inşallah bu hayırlı ayların yüzü suyu hürmetine .evet nerde o eski kandillerinsanlar moderleştikçe insan ilişkileri zayıflıyor büyükler küçükleri, küçükler büyükleri arayıp sormaz oldu hep işleri var mevlam sonumuzu hayır eylesin...
saygılar.