----KUL HAKKI / MUSTEHAK----
’DİN’ ADI ALTINDA YAPILANLARI HER BİRİMİZ BİR TOPLULUK ESNASINDA KONUŞMUŞUZDUR..YABANCI OLMADIĞIMIZ,YETERİ KADAR DA BİLMEDİĞİMİZ KONU..YAPILAN İSTİSMARI, HANİ ŞU ’DAĞDA ÇOBAN’ OLAN ABİ, ’EVDE HİZMETÇİ’ OLAN ABLALARIMIZ VAR YA;İŞTE ONLAR DA ÇOK ZAMAN ELEŞTİRMİŞ VE GÜNÜMÜZ TÜRKİYESİ’NDE OLUP BİTENLERE KENDİLERİNCE TEPKİLERİNİ KOYMUŞLARDIR...ARTIK,BUNU 10 YAŞINDAKİ ÇOCUKLARIMIZ DAHİ ÇOK İYİ BİLİYOR..GERÇİ GENELE ALMAK LAZIM;TÜM MÜSLÜMAN ÜLKELERİNDE OLAN OLAYLARA KADAR..ŞERİATIN KESTİĞİ PARMAK..!!! ŞERİAT,PARMAK DEĞİL,KAFA KESİYOR..SÖZ KONUSU AYET MAİDE SURESİNDE GEÇER VE ; ’YAPTIKLARINA BİR KARŞILIK VE ALLAH’TAN CAYDIRICI BİR MÜEYYİDE OLMAK ÜZERE HIRSIZ ERKEK İLE HIRSIZ KADININ ELLERİNİ KESİN.ALLAH MUTLAK GÜÇ SAHİBİDİR,HÜKÜM VE HİKMET SAHİBİDİR.’(BKZ:38. AYET) DEMEKTEDİR.. KAFASINI KESİN DEMİYOR Kİ..BİZİM ŞERİATÇILAR DİREKT CANA KASITTA..! HEM BURADAKİ ’EL KESME’ SÖZÜNÜ,OLAYDAN UZAKLAŞTIRMA,CAYDIRMA,BİR DAHA YAPMAMASINI SAĞLAMA ANLAMINDA NEDEN ALGILAMAYIZ ACEBA??!! HERKESİN YONTMA TARZI AYRI TABİİ..ORTALARDA ADETA ’BUYRUKÇU’ GİBİ GEZEN İNSAN GRUPLARININ YAPTIKLARINA SÖZÜM..
SABAHIN BU SAATİ(04:00); UYKU GÖZLERDE..HALİMİZE AĞLAMAKTAN GÖZLERİMİN FERİ DE GİTMİŞ..NE YOSUNDAKİ YEŞİLLİK,NE DENİZDEKİ TURKUAZ KALMIŞ.. BU KONUDA, SER VERİP SIR VERMEYENLERDEN OLMAYACAĞIM;HİÇ KİMSE KUSURA BAKMASIN..! YAZAR DEDİĞİN KİŞİNİN KALEMİ, ÖZGÜRCE UÇAN KUŞ GİBİ OLMALI..NEREYE UÇTUĞUNU DÜŞÜNMEDEN KANAT ÇIRPABİLMELİ..RÜZGAR, EN NADİDE MİS KOKULARI KANATLARINA TAŞIYIP,TÜYLERİNİ OKŞARKEN,O GÜZEL KOKUYU DA İÇİNE ÇEKEBİLMELİ YAZAN KİŞİ..SERDE YAZARLIK FİKRİ,FONDA FİKRİMİN İNCE GÜLÜ..YOUTUBE SAĞ OL VAR OL..HEM, FİKRİM DE ZİKRİM DE BİRDİR BENİM :)) KOVULSAN DA 99.KÖYDEN,ŞAŞMA DOĞRUDAN..
’GÜNÜMÜZ TÜRKİYESİ’NDE DEDİM;BU GÜZEL VATANDA NELER DÖNÜP BİTTİĞİNİ,AT GÖZLÜĞÜ TAKMAYAN BİR ÇOKLARI GİBİ BEN DE ÇOK İYİ BİLİYORUM..AVAZI ÇIKTIĞI KADAR BAĞIRIP ÇAĞIRANLARA, ’ERGENEKON’ DİYE SAÇMA SAPAN BİR DAVA BAŞLATILDIĞINI DA ÇOK İYİ BİLİYORUZ !!
ERGENEKON,GEL BİZE KON..!!!
ZATEN HER YER DON*
SEN KONMAZSAN KONACAK PARİS HİLTON
GÖZÜNÜ DİKEN AKBABA ÇOK;
AMERİKAN MANDASI SENİN SON...
-*DON:PİS KOKULARI SİMGELEMESİ İÇİNDİ..- :)
....
VATAN YAHUT SİLİSTRE DİYEN KİŞİLER,HEP MEFTA MI OLDU NE??
’Kardeşler !
Bayrağıma toplanmışsınız, iftihar ederim.Lakin, bilmem benden memnun olacak mısınız?Ben kavgaya gidiyorum; fakat ölmek niyetiyle gidiyorum..Aylığım yok;isteyenler yanımda gelmesin....Yağma düşünmem; düşünenler etrafımdan çekilsin...Rahat aramam; arayanlar arkama düşmesin....Kurşundan gülleden korkmam; korkanlar karılarının yanında otursun...Müslüman olan bütün vatan kardeşlerime şu zayıf vücudumu siper edeceğim.Mümkün olsa, VATANIMI gönlümün içinde saklayacağım.Göğsüm, parça parça olmadıkça, bir taşına kimsenin elini dokundurtmayacağım.İşitiyor musunuz?Söylediğim sözleri anlıyor musunuz?Ölüm korkusunu bütün bütün gönlünüzden çıkarmak elinizden gelir mi?Kendinizi şimdiden ölmüş tutmak elinizden gelir mi?Ölümünüzü aramaya gidebilir misiniz?Biz vatanı muhafaza edeceğiz, Allah da bizi muhafaza edecek;etmezse yine kendi bilir!!!Kendinize bu kadar güveniyor musunuz?Nereye gideceğinizi bilseniz, nereye gideceğinizi benim gibi gözünüzün önüne getirseniz...Şüphe etmem ki;hepiniz benim gibi olurdunuz...
Arkadaşlar !
Tuna boyuna gideceğiz.Tuna bizim için ölümsüzlük suyudur.Tuna aradan kalkarsa vatan yaşayamaz; vatan yaşayamazsa; vatanda hiçbir insan yaşamaz.Belki yaşayan bulunabilir;evet belki bulunabilir...yok yok...yaşayan bulunur, lakin o insan değildir...!!! İnsan, vatanının ayaklar altında çiğnendiğini görürse yaşayamaz...İnsan velinimetinin ayaklar altında çiğnendiğini görürse yaşayamaz... Bu durumda yaşayan, köpekten alçaktır...
Kardeşlerim !
İnsan köpekten alçak değildir.İnsan hiçbir vakit köpekten değil, hiçbir şeyden alçak olamaz...İnsandan büyük sadece Allah var.Allah, vatanı muhabbeti emrediyor. Bizim vatanımız Tuna demektir; çünkü Tuna elden gidince, vatan kalmıyor.Tuna kenarının neresini karıştırırsanız, içinden ya babanızın, ya kardeşlerinizin bir kemiği bulunur.Tuna’nın suyu bulandıkça, üzerinden çıkan topraklar, yurdu muhafaza için ölen vücutların parçalarındandır.Osmanlı adı işiteli Tuna geçildi, birkaç kere geçildi.Birçok kere geçild i fakat hiçbir vakit alınamadı.Osmanlılar durdukça yine hiçbir vakit alınamaz...Hele Osmanlılar, ’OSMANLI’ lığın ne demek olduğunu bilirse; hiçbir vakit alınamayacaktır...!Vatanımız için ölmeye hazır mısınız? Biz ölmeyince, düşman Tuna’dan geçemeyecek;geçenler, bizi ya ölmüş yahut yaralı bulacak...
Ben öleceğim diyorum; içinizden ölümden korkmayan kimlerdir?arkamdan ayrılmamaya Allah’a ahdeder misiniz?’
KONUDAN KONUYA GEÇİYOR GİBİ ALGILAMAYIN LÜTFEN;AKLIMA GELEN SATIRLARI, ÜSTELİK KONTROL ETMEDEN YAZIYORUM..(GRAMERDE HATA OLMASIN DİYE EN SONUNDA KONTROL EDECEĞİM TABİİ..) ÜSTELİK;NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLADIĞINIZI DÜŞÜNÜYORUM..
...
SON ZAMANLARDA,HARARETTEN, FAZLA SOĞUK SU İÇİLMİŞ...YAZ DÖNEMİNE GİRİLDİ YA;BÜTÜN SESLER KISIK..! YA DA HARARET SICAKLARDAN DEĞİL DE OLUŞAN HAZIMSIZLIKTAN MI NE?? BU ÜLKEDE ’DEMOKRASİ’ (VATANDAŞIMIZIN,KENDİ KENDİNİ YÖNETTİĞİNİ SANMA ŞEKLİ) ADI ALTINDA MI YAŞAYACAĞIZ?!! HEMEN HEMEN HER ŞEYE SAHİP OLAN,ELİNDE GÜCÜ BARINDIRAN KİŞİ, SÖZ HAKKINA SAHİPTİR..! HÜKÜMDARLIK VE DEMOKRASİ ARASINDAKİ FARKI DOĞRU ANLATAMADILAR MI BİZE?? BU MU YAŞANMALI HEP..?YOKSA HAKKATEN ’DEMOKRATİK TOPLUM’ OLUP,KİŞİLERİN SÖZLERİNİ HAKLI BULDUĞUMUZDA ALKIŞLAMALI MIYIZ? UNUTMAYALIM;ELLER ÇOĞALIRSA,SES GÜÇLÜ ÇIKAR..AHENK İÇİNDE OLMAK DA LAZIM..
GÜRÜLTÜ DEĞİL;ÇIĞLIK OLABİLMEK İÇİN..!
ANAYASAMIZ DER Kİ; ’TÜRKİYE CUMHURİYETİ,DEMOKRATİK,LAİK VE SOSYAL BİR HUKUK DEVLETİDİR..!’ O HALDE;HER ŞEYE VE HERKESE SAYGI SINIRLARI İÇERİSİNDE YAKLAŞALIM..YIKICILIKTAN ÇOK YAPICI BİR ZİHNİYET İÇERİSİNDE OLALIM..
SÖZLERİME, BİR KAÇ HADİS-İ ŞERİF VE AYET EKLEMEK İSTİYORUM:
--“KİM BİR KUL HAKKI YEMİŞSE,DERHAL O KARDEŞİ İLE HELALLEŞSİN..ÇÜNKÜ KIYAMET GÜNÜ,DİRHEM DE GEÇMEZ DİNAR DA.BÖYLE OLUNCA O (HAK YİYEN) KİŞİNİN SEVAPLARI ALINIR O ADAMA YÜKLENİR.EĞER SEVAPLARI YOKSA O HAKKINI YEDİĞİ ADAMIN GÜNAHLARI BUNA YÜKLENİR.” (Buhari, Rikak, 48)
--"MAZLUMUN BEDDUASINDAN SAKININIZ.ÇÜNKÜ ONUN DUASIYLA ALLAH ARASINDA PERDE YOKTUR." (Buharî, Müslim)
--"KİBRİ,HIYANETİ VE KUL BORCU OLMAYAN MÜ’MİN,CENNETE GİRER." [Nesâî]
--’VE EY KAVMİM! ÖLÇÜYÜ VE TARTIYI ADALETLE YAPIN;İNSANLARA EŞYALARINI EKSİK VERMEYİN; YERYÜZÜNDE BOZGUNCULAR OLARAK DOLAŞMAYIN.’ HÛD, AYET 85
--’İNSANLARIN HAKKI OLAN ŞEYLERİ KISMAYIN.YERYÜZÜNDE BOZGUNCULUK YAPARAK KARIŞIKLIK ÇIKARMAYIN.’ EŞ-ŞUARÂ, AYET 183
--’ÖLÇTÜĞÜNÜZ ZAMAN TASTAMAM ÖLÇÜN VE DOĞRU TERAZİ İLE TARTIN.BU,HEM DAHA İYİDİR HEM DE NETİCESİ BAKIMINDAN DAHA GÜZELDİR.’ EL-İSRA, AYET 35
--’ÖLÇÜYÜ ADALETLE TUTUN VE EKSİK TARTMAYIN.’ ER-RAHMÂN, AYET 9
--’ÖYLE BİR GÜN Kİ, İNSANLAR O GÜNDE ALEMLERİN RABBİNİN HUZURUNDA DİVAN DURACAKLARDIR.’ EL-MÜTAFFİFÎN, AYET 6
SÜREKLİ KENDİ DOĞRULARIMIZI DÜŞÜNMEYELİM (BİREBİR İLİŞKİLERİMİZDE BİLHASSA...ÇÜNKÜ BAZEN;ANNE,BABA,ABİ,ABLALARIN HAKLILIĞI KADAR, KARDEŞLER HATTA ÇOCUKLARIMIZ BİLE HAKLI OLABİLİR..) KENDİ KUSURLARIMIZI,KENDİ YANLIŞLARIMIZI GÖRMEZ,BAŞKALARINA SÜREKLİ ÇİRKİN YAKIŞTIRMALARDA BULUNURSAK; HEM İNSANİ HEM AHLAKİ DEĞERLERİMİZİN ÜSTÜNE ÇIKMIŞ OLURUZ..BU DA KUL HAKKINA GİRER Kİ;EN BÜYÜK GÜNAH..!
04:29
29.07.2009/ÇARŞAMBA
YORUMLAR
Çok güzel ve önemli bir konuyu ele almış HATİCE ERTEKİK hanımefendi. Ayrıca konuyu kavrama bakımından da oldukça birikimli ve bilinçli övünç duyacağımız saygın bir breyimz olduğu anlaşılıyor. Toplumsal kavrayış ve yaklaşımı, gerçeğin ak-pak aydınlı yüzüyle çok barışık olduğu, mert ve cesur, dobra söylemleri son derece güven veriyor insana. İşte," en azından böyle olmalıdır, Türk kadını" diyerek geleceğe umutla bakıyor, övünç duyuyor insan.
Sayın Hatice hanım örnek alınacak bir türk kadının, en güzel, en olumlu, güven veren değerli bir portresini çizip sergilemiş adeta. Böyle kadınlarımızın, toplumsal düzeyi gözeterek herşeye hakları vardır. Sevmek, sevilmek, en etkin toplumsal görevlere getirilmek, en üstün saygı görmek, erkeklerin sahibolduklarının da çok daha fazlasına
sahip olmak hakkı da var olmak üzere.
En içten saygılarımla Tebrik ve taktir ediyorum toplumsal idealleri iştiyakla içine sindirmiş, bu saygın Hanımefendiyi.
KEMAL POLAT