- 943 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hiç bir şey için
Hiç bir şey için geç değil aslında.Hala doğuyorsa güneş aynı sıcaklığıyla,herzamankinden daha istekli esiyorsa ruzgar,Baharlarda çiçekler açıyorsa hala,Yolcu trenleri aynı saatte geçiyorsa semtimden.Gemilerin ustunde martılar neşeyle uçuyorsa.Galata kulesi bile o eski heybetiyle istanbula meydan okuyorsa.Geceler cezayir menekşesi kokuyorsa.Kız kulesinin ustune deniz feneri vuruyorsa.Ve bir yakomoz çaktırmadan sana guluyorsa.Hiç bir şey için geç değil unutma.
Eskimiş hayallerini çıkar bavulundan.Yaşanmışlıklarını emanet et ketum gecelere.
Asma suratını oyle.Unuttunmu bir pazar sabahı yaşlı dededen alıp sahil kenarında keyiflice yediğin susamlı simitin o eşsiz tadını.Askerde annene yazdığın hasret kokan mektupları.
Pierle loti yokuşuna çıkarken kaldırımlardan topladığın umutları.Nede guzel bir çocuktun oysa;etrafına aldırmadan insanın içini kemiren guluşlerin vardı.Şarkılar söyleyişlerin arkadaşlarına,Sek sek oynardın mahallenin dar kaldırımlarında.Sen hep tebeşirle çizerdin itinayla ve bir bakardınkı ne çizdiğin çizgiler var kaldırımda nede tebeşir kokusu ertesi sabah.ama yinede uzulmezdin,heyecanla bi daha çizerdin ve bir daha atlardın çizgilerin ustunden.
Merdivenleri basamak basamak çıkardın korkuluklara tutunarak.Öyleya çocuktun işte düşebilirdin.Dondurmayı soğuk yemezdin hasta olurum korkusuyla.Sütü üfleyerek içerdin.Nede çabuk geçiyor demi zaman?İnsanlar,yuzler,hayaller değişiyor.rüyalar,istekler,kısacası her şey değişiyor.
Sen dunku çocuk,şimdiki adam,Her şey değişiyorda ,yaşam savaşı hiç değişmiyor.
Yapmayı isteyipte yapamadıklarını topla deseydi öğretmenin,hesabın içinden çıkamazdın galiba.Yapamadıklarınla yaptıklarını çarpıp kendine bölseydin kesirli bir sayımı çıkardı acaba?Oysa matematik aynı,coğrafya aynı ve tarihde aynı.tarih değişirmi dersin?
Her insanın ayrı bir tarihi vardır ve herkes kendi tarihini yaşar koca adam.Ve tarih senin yaşadığın gunden ibarettir.Sen ölünce tarih kaçı gösterecek acaba.Gerçi senin için önemlimiki?nede olsa sen ölmüş olacaksın.Kendi coğrafyanda,kendi tarihinle başbaşa hala yaşayabiliyosan şanslısın bence.Ya şu an farklı coğrafyada,farklı bir tarihte yaşayan ölüler napsın?napsın kanuni sultan suleyman?Ya dede korkut napsın.
Nede buyuk bir adamsın aslında,şu an itibarıyla,Sokratesten çok ömrün,koskocaman bir gönlün ve ve yaşanacak daha bilmem kaç günün var.
Diyeceğim;Hiç bir şey için geç değil aslında.Bugün sen varsın,ve her şey senin elinde.
Alaaddinin sihirli lambası bile sana boyle bir guzellik yapamazdı.Peki ya sen bunun farkındamısın koca adam.E hadi ozaman ne duruyorsun başlasana.
start düdüğü çalalı çok oldu ve belkide finishe az kaldı.yoruldunmu yoksa?
Bi daha koşamamaktan,şimdi koşmak daha iyi değilmi.Durma hadi koş sonsuza......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.