- 441 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DEMOKRASİ CACIĞI SASIDI
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
DEMOKRASİ SALATASI SASIDI
Her hangi bir kişi, zümre, kuruluş kendi ülkesinde; "Özgürlük ve demokrasi." mücadelesi yapıyor yada yaptığı söylüyorsa bunun adın düpedüz "Vatana ihanettir."
Haklar ve ödevler konusunda vatandaşlar arasında "Eşitlik." olan her yerde "Hürriyet ve demokrasi." vardır.
Genel olarak bakıldığında ülkemizde; Hürriyet de vardır, eşitlik de vardır, demokrasi de vardır.
Her ne kadar; Mertler Gabar Dağlarında it avı yerine namert ışıkların altında gün ışımasını beklese de, Bilaller Hilal gölgesi yerine güvertede yan gelip yatsada; bu genele sirayet etmez.
Yalaka, yağcı, ibrikçi, çeşnici, havlucu, peştemalci takımı icra-ı meslek erbapları ortalıkla gırla gerdan kırsalar da bu böyledir.
Sizin itirazınız; yalakaların prim yapmasına ise; eyvallah.
Sizin itirazınızı dayı- köprü konusuna ise; bu da iki kere eyvallah.
Sizin itirazınız; yağdanlık ve yağcıların kaynakları kirletmesine ise; buna ömür boyu eyvallah.
Fakat hiç de öyle değil;
Önlerindeki "Demokrasi cacığı." kaşıklayanlar, "Özürlük üfürükçülerinden." oluşan koro takımı ile; bilimum hain takım hep birlikte; sahnede şovmenllik (Soytarılık) yapıyor. Kimsede gık yok.
Adamlar çıkıyor "Paçavralarla." ortalıkta fink atıyor. Ses yok.
Bir süslü fahişe "Harita çizilmiştir." diyor ses yok.
Bir menşe-i meşrebi belli olmayan; "Ne işiniz var burda Sibirya’ya gidin." diyor ses yok.
Merak ettiğim bir husu var. İt sürülerinin it başının sözde paçavrası ile yaptıkları gösteriyi... Seyredenlere sorayım...
Şimdi vatanın dört bir yanından;
"Hubbül Vatan Mine’el İman." Diyen ve VATAN SEVGİSİNİ İMANDAN bilenler.
MİLLİ ŞAHLANIŞ kurultayları, sempozyumları, panelleri, sunumları, çalıştayları, konferansları, kongreleri, mitingleri düzenleseler. Bu mitinglerde MİLLİ RUH canlanması için mesajlar verseler.
Şimdi şu sülük takımının yaptıklarını seyreden ve haine çanak tutan bilimum saz ekibi, aynı şekilde seyreder mi?
Yoksa; "Aman ha, ayrımcılık körüklenir." diyerek. Türk’e kendi ülkesinde. "Ben Türküm". demesini çok mu gürürlerdi?
Açık açık söylüyorum. Hain gemiyi azıya almış. Kimseyi dinlemiyor. İstediği gibi konuşuyor. Hakkari’de itin teki havlıyor. Ertesi gün Diyarbakır’da Altı Polisimiz şehit oluyor.
Mehmetçiğimin eli kanlı katillerinin çanak tutucu takımı gözümüzün içine baka baka programlar tertipliyor.
Ankara’nın göbeğinde Atatürk Spor Salonun Kandil Dağına çeviriyor. Kimseden ses yok.
İyi de bir "Asil bir milletin." sabrı bu kadar sınanmaz.
Seyircilere soruyorum...
Vatan için şehit olanlar...
Anasına; bir şafak vakti ezan sesleri arasında; Nur mekânından görünüp de;
"ANA MEMLEKETİMİN HER YERİNDE EVLADINI KATLETEN AVUÇLARININ İÇİ EVLADININ KANLARI İLE DOLU OLANLAR, ELLERİNDE PAÇAVRALARLA DOLANIP HAVLIYORLAR, SEN HALA OTURUYORSUN ANA, BU MU SENİN BANA SEVDAN ANAM, BU MU BENİM SANA "YİTMEDİM ŞEHİDİM.. EMANETİME SAHİP OLUN." BIRAKTIĞIM EMANETE SAHİP ÇIKMANIZ ANAM." Diyecek olursa...
Bir başka şehidimiz; mahalledeki can arkadaşlarına bir seher vakti, nur ışıklar arasında şırıl şırıl akan Nehri Cennetlerin kenarından;
"SİZ Kİ; BENİ KINALAMIŞ DÜĞÜNLE YOLLAMIŞTINIZ, HALAYLA YOLLAMIŞTINIZ, SALAYLA KARŞILAYAN YİNE SİZLERDİNİZ, BANA; BENİ YOLCU EDERKEN "Sen Borcunu Ödedin Sıra Bizde Can Evim." DEMİŞTİNİZ. BORCUNUZUN NE OLDUĞUNU BİLİYOR MUSUNUZ? SİZİN BORCUNUZ VATANA SAHİP OLMAKTIR. HER YERDE KANIMI İÇEN KANSIZLAR BEZ PARÇALARI İLE FİNK ATIYOR, SİZ NİYE BENİM RESİMLERİMİ ALIP DA; ULUS’DA SİZE CUMHURİYET BIRAKAN BÜYÜK KAHRAMANIN YANIBAŞINDAN YOLA ÇIKIP HER YERİ RESİMLERİMLE VE HİLALİMLE SÜSLEMİYORSUNUZ.. HAİNLER PAÇAVRAYLA HER YERİ PİSLİYOR... BU PİSLİKLERİ KALDIRIP DA NEDEN NEDEN HER YANI HER YERİ HİLLALLERLE SÜSLEMİYORSUNUZ?." Diyerek seslenirse...
Dağlıca Şehitleri Hazreti Hamza’nın huzurundan;
"SEN YARIN ALPASLANIN ERTUĞRULUN FATİHİN YAVUZUN KANUNUNİNİN ATATÜRKÜN YÜZÜNE BASIL BAKACAKSIN BENİM HUZURUMA HANGİ YÜZLE GELECEKSİN....Diyerek seslenecek olursa...
Çanakkale’ye Mehmetlerle yan yana omuz omuza olmak için gelen Hazreti Muhammed; "Siz mi benim ümmetim siniz, vatanı sevmeyen nasıl benim ümmetim olur, evladını unutan benim ümmetim olamaz, şehitlerden kalan emnatelere hürmeti olmayan huzuru mahşerde nasıl hesap verecek. Uyanın, Uyanın, Uyanın." Diyerek rüyaları süsleyecek olursa...
VE;
BU MİLLET ŞEHİTLERİN VE HAZRETİ MUHAMMEDİN SESLENİŞİNE KULAK VERİP DE AYAĞA KALKACAK OLURSA;
HER YANI HER YANI;
BİR SABAH; SABAH NAMAZINDAN SONRA HİLALLERLE SÜSLEYECEK OLURSA;
MİLLETİN ASALETİ BU RÜYALARDA AKLINA GELİRSE...
MİLLET HAİNLERE "EEE HER SABRIN BİR SINIRI VAR, HEM EKMEĞİMİ YE HEM İHANET ET, HEM BENİM VERGİMDEN MAAŞ AL HEM HAİNLİK YAP... BUNA DUR DEMENİN VAKTİ GELDİ....." DİYEREK
YER GÖK AY YILDIZLARLA DONATILIRSA ELLERDE ŞEHİTLERİN BÜYÜK BOY RESİMLERİ İLE CADDELERİ ŞEHİT RESİMLERİ İLE SÜSLEYİP HER ŞEHİT RESMİNİN ALTINDA O ŞEHİDİN BİR SESLENİŞİNİ YAZACAK OLURSA....
BU HİLLALERLE SÜSLEME KARŞIISNDA HİLALLERLE SÜSLEYENLERİN YANINDA EN ÖNÜNDE YÜRÜYEN OLACAK MISINIZ?
ŞİMDİ OLANLARI SESSİZCE SEYREDENLER....
BU SORUYU HER KESE VE HER KESİME SORUYORUM....
MİLLİ RUH "MİLLETİN ASALETİ AKLINA GELDİĞİNDE" ŞAHLANIP, SİLKENELİP AYAĞA KALKARSA, ÜZERLERİNDE ŞEHİTLERDEN OLUŞAN GÖLGELERLE YANİ HİLALİN GÖLGELERİNDE YÜRÜYÜP; "HÜRRİYET İSE BİZ HÜR BİR MİLLETİZ, ÖZGÜRLÜK İSE ZATEN ÖZGÜRÜZ... BENİM VATANIMDA OKUYUP, BENİM TOPRAĞIMDA BESLENİP, BENİM NEHİRLERİMDEN SULANIP, BENİM ÜLKEMDE İHANET EDENLERE DUR DİYORUZ.... HER ŞEYİN SINIRI VARDIR... SABRIN SINIRLARINI ÇOK ZORLADINIZ....
DİYEREK YÜRÜDÜKLERİNDE;
YÜCE SOYLU ASİL MİLLETİ BU MİLLİ ŞAHLANIŞA DAVET EDERLERSE
ŞİMDİ;
ŞU PAÇAVRALARLA YÜRÜYÜP, HER GÜN BELEDİYE OTOBÜSLERİNİ YAKIP, DURAK CAMLARINI KIRIP DÖKEN, YOLLARA BARİKAT KURUP LASTİK YAKAN, OKUL CAMLARINI KIRIP MİLYARLARCA LİRA ÜLKE EKONOMİSİNE ZARAR VEREREK MEHMETLERİMİN KANINI İÇENLERİ DESTEKLEYEN HAİN GÜRUHUN YAPTIĞINI SAZ VE SÖZ EKİBİ İLE "GÖSTERİ OLAYSIZ SONA ERDİ" YALANLARI VE YUTTURMACASINI DA HABER YAPARAK SEYREDEN İHANET YEMCİLERİ....
MİLLİ RUH ŞAHLANIŞI VE CANLANMASI OLDUĞUNDA...
ASİL VE SOYLU MİLLETİN ASLI AKLINA GELDİĞİNDE YAPACAĞACI "ŞEHİT GÖSLEGESİNDE MİLLİ ŞAHLANIŞ" YÜRÜYÜŞÜNÜ DESTEKLEYECEK MİSİN?
Sabrın bütün sınırları sorlanmaktadır.
Polise Taş atılıyor, polise küfrediliyor, polis tahrik ediliyor, polise ağır hakaretler ediliyor... Kimseden "Gık" yok. Polisin birisi de sinirlerini kontrol edemeyip de; Türk Polsine en ağır küfür edene yanılıp şaşırıp da bir jop vurmaya görsün. Yandı o polis. Küfrü yiyen o, işinden aşından olan yine o..
Mehmetçik, bayrağı, toprağı, şerefi koruyor... Can veren Mehmetçik.
Gürültü yapan, ortalığı kırıp döken hain. Vuran hain, kıran hain..
Ne olacak böyle seyretmeye devam mı beyler?
DEMOKRASİ CACIĞI SASIDI...
SASIYAN CACIK MİDE BOZUYOR...
DEMOKRASİ SALATASI YİYENLER
BU SALATANIN İÇİNE "HAİN YAĞI." KARIŞMIŞ...
UYANMANIN ZAMANI GELMEDİ Mİ BEYLER?
MİLLİ DEVLET İÇİN MİLLİ RUH
MİLLİ RUH İÇİN MİLLİ KİMLİK
MİLLİK KİMLİK İÇİN MİLLİ UYANIŞ....
ALLAH ŞAFAKLARDA UYANMAYI NASİP EYLESİN