ÇOK ISSIZIM BU GÜN...!!!
Bu sabah yağmur,kar ve içimde ki sebebini bilmediğim bir hüzünle uyandım.Bu defa en sevdiğim mevsim ve her yağmurda coşan kalbim beni mutlu etmiyor.Korkuyorum da bir yandan ,etrafımda en az benim kadar ıssız bu gün...sahi ne yapacaktım ben,nereye gidecektim.?Hangi kahrolası yapacağım şey sıradaydı bu gün.?
Beni esir alan herşeye bir küfür savuruyorum, alabildiğince bağırarak...Kimse duymuyor fakat..sessizliğin içinde zaten kaybolmuş sesim..Suskunluğum yine uçurumlara inat o kadar dimdik..Zaten şu aralar kimseyle de konuşmak gelmiyor içimden kendimden başka.Bu halime konuşan pek bi fazla da sebebini üzerine alınan hiç yok. Nedenleri bir bir topladım sonra başa çıkamadım da bu halim bana ve ben bu halime alışmaya başladıysam artık onlarda alışsınlar suskunluğuma ....
Bazen bununda faydasını görmüyorum ister alışsınlar ister alışmasınlar ben kendi kendime yaşayıp gidiyorum işte ..İnsan kendi kendine ile kendini nasıl hissederse işte öyle yaşıyorum.
Böyle değildim elbette eskiden, böyle parçalamazdım kendimi olur olmadık sebeplerden..
Kimin kanunu ki bunlar, banamı sordular yazarken ,hem yine kasvetlerle çelişkilerle boğuşmak bana düşmüşken;hep anlatmaya çabalamış da anlaşılamamışken....
yine oldu işte olacak olan anlatamamanın,anlaşılamamanın,gelmişin,geçmişin,
hızla geçen vakitlerin,olmayanın,olamayanın her şeyin canı cehenneme ....
YORUMLAR
Geçen gün internette bir resim ve yazıya rastladım : ''Buda size kapak olsun '' diyordu. Fonda da Buda 'nın heykeli...Amacı de- da eklerinin yanlış kullanılışına dikkat çekmekmiş.
Efendim, birisi fena halde bozabilir bu işin sonunda beni ama ben kararlıyım , şu '' de-da eklerinin ve hatta '' ki' ekinin doğru kullanılmayışını deşifre etmeye..
Sözünü ettiğim cümleyi iki şekilde yazalım ; 1 - Bu da size kapak olsun.. 2 - Buda size kapak olsun..
İkisi de aynı anlama mı geliyor sizce ?
Değerli arkadaşlar ; '' de- da eki doğru kullanılmadığında anlam değişik oluyor.
İşte bu yazıdaki hatalar : '' içimde ki, onlarda, bununda .
Fikret TEZAL tarafından 6/9/2009 3:54:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hoştu yazınız bazan beyaz güvercin olmak isterim bunalınca bende kuş bakışıyla nasıl görünür dünya merak ediyorum ..
Sonra her yaratılndaki muhteşemlik.
Onları yaratan Rabbim TEK VE MUTLAK OLAN.
RAHMETİYLE SARANI DÜŞÜNÜNCE HÜZÜN YERİNİ TESLİMİYETE RABBİMİN ADINI ANMAYA ŞÜKÜR VE HAMD ETMEYE YÖNELMİŞ OLUYORUM .
TEŞEKKÜRLER
toplum ve birey arasındaki uçurum büyüyor..kendine yabancılık, dünyaya yabancılık artık had safhada..mutsuzluklar, paylaşımsızlıklar bu sebeple çoğaldı..
bir çözümü var tabii ki; sanatla ilgilenmek..
ne şekilde olursa olsun..
sessizlin içinden güzel ve anlamlı bir sesin duyulması umuduyla..
sevgilerimle..