BuGüN benim DoGuM GüNüM
Evet arkadaşlar;
Bundan tam 46 sene önce, bir CUMA sabahı Rabbim dilemiş ve ben doğmuşum. Haberiniz olsun bügün benim doğum günüm.
Genelinde mutlu olan, sevgiye ve gülmeye önem veren biriyim ama bügün başka bir neşheliyim, mutluyum çünkü bugün benim doğum günüm.
Bir kutlama yapmıyorum, şu an kalabalıkda değilim, hatırlayıp arayanda (henüz) olmadı ama yalnizda olsam doğduğum için ’bugün’ mutluyum.
Mutluyum, çünkü Rabbım beni diledi, yarattı ve ben O’nun beni sevdiğini biliyorum. en güzelide Allah c.c. tarafından sevilmek değilmi ve bu benim icin cok önemli.
Hayat denilen, meşgalleri çeşitli ve çok olan bu yolda, kulluk vazifesi ile nefes alıyorum ve nefes alabildiğim için de mutluyum.
Mutluyum, cünkü (ağır) hasta değilim, karnım doyuyor, başımı sokacak bir çatı nasip etmiş Yaradan ve şükrediyorum.
Mtluyum, cünkü merhametliyim, anlayışlıyım, fedakarım, cömertim ve bunlara sahibim çünkü sevebilen bir yüreğim var emanet taşıdiğim.
Mutluyum (bugün unutulsam da, netten bir kac arkadas haricinde) çevremde olanlarin beni sevdiginden eminim, dahası ben Yaradan’dan ötürü herkesi seviyorum ve ’buda benim mutlu olmama yeterli olmalı’ biliyorum.
Efendimizin s.a.v. : "hediyeleşinki sevginiz artsin" dediğini bildiğim halde, ben kimseden ’bugüne’ özel bir hediye de istemiyorum.
Ama sizden dileğim ;
Her var olanın özel bir değer olduğunu bilin, önce kendi nefsinize iyilik yapıp sevin ve sonrası yaratılandan ötürü karşınızdakini de sevin.
Ve bu bana ömürlük bir hediyedir, bu sevgi, fazlasıyla herkese yeter de artar diyorum.
______İnşallah hep beraber, güzel düşünelimki güzel görelim, güzeli görebilirsek güzel olanıda yaşayabiliriz ve mutlu oluruz, olabiliriz diye düşünüyorum.
*Ve, her ne kadar ara sıra hüzün yaşamış olsamda burda sizlerle olduğum için’de mutluyum. ve herkese mutlu olabileceği an’lar diliyorum.
( Hani eskilerden nüfusa gec yazılırmışya doğumlar, bende de öyle olmuş ve 31.austos’da kayıdım yapılmış ve cokları doğum günümü o gün bilir ve sanırım bu yüzdendir unutulmuşluğum.)__Selam ve sevgiyle mutlu yarınlar hepinize___
Şahinde Hülya Kahraman / 31.5.2009. PAZAR
YORUMLAR
Elbetteki herkes sevilmek hatırlanmak ister, bu yüzdendir bazen hayal kırıklıkları yaşanır doğal olarakdan.
Belki bugün bir kaç kişinin beni bilakis aramasını isterdim ama aramadı diyede onlara dargın değilim ama biraz kırgınım.
Hayat devam ediyor ve her şeye rağmen ben yinede herkesi seviyorum, belki daha fazlasıyla sevmeye devam edeceğim.
...
Ama...
Sevgili Deniz'e, Recep'e, Hilmi beye, Gül'e, Gökhan'a, Nebi'ye, Fikret'e, Emine'ye ve Şeker Prenses'ime beni bu günümde yalnız bırakmadıkları için ve sayfamı ziyaretleri, içten dileklerinden dolayı teşekkür ediyorum.
...
Bana deger veren dostlarima, özelinden mesaj yazanlarada yeniden burdan teşekkür ediyorum.
Sizleri seviyorum, bol sevgi ve muhabbetle kalalim diliyorum...
__________________________________________________
________Sevgili Fikretin sözüne katiliyorum, bir mü'minin hayatinda CUMA gününün önemi büyüktür. Elbette Cuma günü dogmak büyük bir sans ama Cuma günü Hakk'in rahmetine kavusmak daha da büyük bir sanstir cünkü Cuma günü Hakk'in rahmetine kavusana Kabirde azab olunmayacaktir.
Buda Cennet-i alaya garantilemektir. Rabbim cümlemize nasip eylesin____ amin
gülüm-se tarafından 6/1/2009 4:07:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
nice güzel günlere...
doğum günündeki gibi günahsız ve masum tatlı sevecen gül gibi olmanı dilerim her daim.
doğduğunda nasıl sevindilerse seni sevenler;hep yanında olsunlar,hep sevgi ile haşrolasın....
sevgiler deryasında mutluluk adasına ulaşanlardan olasın....
ufkuna erenlerden,güneşini görenlerden...
huzur güllerini derenlerden olasın...
iyiki doğdun...bizde seni tanıma şerfine nail olduk....
sevgilerle...