- 1304 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Düş Prensine Mektuplar...(2)
..............Çok canım acıyor be sevdiğim....Canını yaktım böyle delice severken seni üstelik.Affet demeyeceğim bu defa.Sen affetmek istemeyeceksin küçük yüreğimi.Affedilecek daha doğru insanların var senin.Doğum günün kutlu olsun bile deme hakkım yok benim sana.Kimim ki?Ne zaman geldim,ne zaman kaldım,hiç sevildim mi tarafından biraz olsun....Hayır!Muammalarla geçen kısacık bir nefessin ömrüme...Ama,ama çok sevdim be!Vallahi sevdim...Onlardan çok,onlardan daha zararsız sevdim yüreğini.Ne dokunmaktı ümidim tenine,ne öpmekti o bahar dudaklarından....Zararsız sevdim dedim ya.Kendime zulmederek ve bunu bilerek sevdim.Ne önemi var ki sende bunların?Mutlusun ya yeter,önemim olmasa da olur delikanlım benim...Kanı delim...Doğum günün,yeni yaşın yepyeni umutlarla açsın ömrüne diliyorum...Sevdiğin ne varsa önüne sunsun Yaradan...Kendim için seni dilemeyeceğim bu gün..Sen istemedin diye değil,haketmediğim için seni....Sevilmek neyime benim...Mutlu ol hep olur mu?Sen hep böyle güler misin diye sorduğum o günde kal...ve hiç gitme o gülücüklerden,ayrılma...Gözlerime birer damla yaş olarak kalacaksın...Hangisini yumsam o akıtacak seni avuçlarıma...Her nefeste sana hamile kalıp seni doğuracağım hergün..Sensiz ve senden çok uzaklarda...Hep mutlu kal ne olur...O hüznün zırhını kimse kuşandıramasın sana bir daha...Mutluluk ye,mutluluk iç,mutluluğa uyu ve mutluluğa uyan...Tüm iyi dileklerim ve dualarım seninle....Yeni yaşın,yaşadığın,yaşayacağın tüm yaşların kutlu olsun sevdiceğim....
YORUMLAR
şaire içini dökmüş sevgiliye..ya görülmedi bu sevgi yada...yada derken yine yada..??????????????????????????????????cok seversin sevilmezsin,cok sevilirsin sevemezsin..ask böyle bişiy işte..labirent gibi,cıkmaz sokaklar var..umarım hersey gönlünce olur..tebrikler kocamannnn..bu deli yureğe dizelere döken kaleme..sevgi ile kalın lütfen..