GRAVATLI DALKAVUKLAR
Türkiye nufusunun hemen hemen 1/4 ögrenci,bu ögrenci kesimininde %60 ila%70 dersanelere gidiyor.Bu demek oluyor ki aileye okul masrafının yanında bir ikinci masraf.Bu masrafa gerek olur mu?Hayır.Nasıl mı?Şimdi ortaokulda ögretim OKS ye yönelik verilse,liseler ÖSS ye yönelik verse dersaneye gerek kalırmı? Şimdi bu masrafın ülke ekonomisine verdigi zarara bakalım:Sadece 1,5 milyonu aşkın öss ögrencisi var ve bunlar en kötü ihtimalle bir dersaneye 1.500 ila2000 ytl para ödüyor.Halbuki bu parayı bu sektöre vermekten kurtulabilriz.Lisede ögretmenlerimiz inanarak ve içinden gelerek ögrenciyi yönlendirse dersaneye gerek kalmasa,bizde bu paraya diger sektörlere aktarsak.Sanayimize aktasak tarıma yöneltsek ne bilim veya ticarete yöneltsek bu memleketin ekonomisi tahmini rakamlarla 3 trilyon rahatlayacak.Ama bunu yapmak yerine her sene sistemde puanlarda oynama yapıyorlar öss’yi kazanmayı daha zor hale getiriyorlar.Şimdi bu kadar yanlış yapmış insanlar biz öss için gece gündüz çalışan insanlardan oy bekliyor.Biz bu insanlara nasıl güvenelim ve oy verelim...
YORUMLAR
Ne mutlu olabilirsin bu düzende,ne iyi yaşarsın
Şerefsiz oy ister,oy pusulasına nah!!onları yazarsın
İşte o an sen keyfinden uçarsın
Ve dünya varmış dersin derin bir ohh...larsın
ortaasyalı tarafından 6/9/2007 7:03:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
ortaasyalı tarafından 7/15/2007 12:11:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eğitimin, sağlığın ücretli olduğu bir ülkede, dersaneler boy boy yükseldiği, hatta devlet destekli dersanelerin çoğaldığı bir sistede, devlet okullarındaki öğretmen ne yapsın.. İçi boşaltılmış, öğrenciye dersaneyi hedef gösteren bir eğitim sisteminde öğretmen neyi öğretmeye kalksın... Biz kimi seçeceğiz??? elbet biz kimi nasıl seçeceğimizi çok iyi bilmeliyiz... Buna dur diecek biri varsa o da yine bizleriz... Kararsızlık bizi daha da kötüye götürür....