- 619 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
*- KÜÇÜK DOKUNUŞLAR 7
*- Kendimize dönük yaşamaktan vazgeçtiğimiz an, gerçek anlamda yaşamaya başlarız.
*- Kazanmak için üzerimize düşeni yapmalı, çalışmalı, asla boş vermemeliyiz. Boşverip bıraktığımız an kaybetmemizi hiç kimse engelleyemez.
*- Dil çoğu zaman insan egosunun bir tür tatmin aracıdır.
*- Asıl sevdiğimiz çocuklarımız mıdır, yoksa onlara harcadığımız emek mi?
*- Aldığımız nefes son nefesimiz olabilir.Değerini bilmek lâzım
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
-özümüzle barisik yasamaktir en dogru olani.
-bosvermek zaten bastan yenilgiyi kabullenmek degimidir?
-öyle ve cok konusup cok hata yapar olduk nedense.
-cocuklarimi sevmis olsak, onlari olduklari gibi kabul ederdik degilmi?
-bu yüzden kalp kirmamliyiz, cünkü her görüsme son görüsme olabilir.
...
Allah razi olsun Recep, yazilarinla, unutulan bilgiler/degerler gün isigina cikiyor.
sevgi ve muhabbetle kal her daim...
Aslında her nefes alış verişimizde "Hu" diyoruz. "Hu", Allah demektir. Kurtlar, horozlar, bayuşlar, puhular... her mahluk "Hu" der; fakat iliklerine kadar Hakk'ı zikreder. Biz "Hu" deriz; fakat "Hu" dediğimizin farkında değilizdir.
Çocuklarımıza harcadığımız her kuruş hayırdır. En iyi yatırım da çocuklarımızın eğitimine yaptığımız yatırımdır. Değerli yazınız için tebriklerimi iletiyorum. Saygılar.