- 1301 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YALANLAR İÇİNDE DOĞRUYU BULAN
Yıllarca savaştım durdum. Hayata inat yaşadım. Durmadım yola devam ettim. Şuanda sonuç denen noktadayım.
İnce eleyip sık dokudum. Yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış bunu kanıtladım. Minareyi çalan kılıfını hazırlardı şimdilerde ise kılıf bulmak zorlandı. Daha doğrusu yalanların çeşidinde artış olduğu için eksi oldu.
Dürüstlük çok eskide kaldı. İnsanların yaşam biçimleri değişti. İnsanlar bilmedikleri bir yolda durmak yok yola devam dercesine gidiyorlar. Doğruluk “out” yalan “in” olmuş başka ne olsun.
Dünya dönerken bazıları kaderine küskün duruyor. Viran olmuş bir kısım insanlar, kimsesiz çocuklar hani nerede bize güvenin, arkanızda biz varız diyenler. Demek ki lafla peynir gemisi yürümezmiş bunu anladık.
Herkesin hayattan beklentileri vardır. Malum benim de oldu. Uzun yıllar sonra sonuca baktım ki sıfırın altında eksilerdeyim. Sonra dedim ki hayattan hep biz bir şeyler bekledik bundan sonra hayat bizden beklesin yoksa biz daha çok bekleriz.
Dünyanın hiç görülmemiş enteresan devrindeyiz. Kaç asır geldi geçti de böyle devir görmedi. Ne mantık var ne de bir açıklaması var. Alabildiğince gidiyoruz bir yerlere doğru. Doğru-yanlış ne varsa yaşanmış. Yaşanacakları ise hiç saymıyoruz. Çünkü bilmiyoruz.
Anlamını yitirmiş olsa da bazı değerlerimiz elbet buna sahip çıkanlarımız da var. Belki nesli tükenmek üzere belki de son çırpınıştalar. Kaybolmuş karanlığın kuytularında… ansızın çıkma ihtimali beklenilen bir ışık aranıyor. Bir umut belki bulunur.
Aramalar sonucu kısa bir süreliğine de olsa bir umut belirmişti ki onu da söndürdüler. Şimdi ise her yer karanlık. Ses yok, görüntü yok,hiç kimse yok,burası çok soğuk…her zaman her şey göründüğü gibi değilmiş meğerse. Her yalanın altında bir gerçek yatarmış. Her şakanın yarısı doğruluk payına aitmiş. Gözümüz aydın olsun bunu da öğrendik.
Yıllarca aranan doğru sonunda ortaya çıktı nihayet. Her şey yalanmış meğerse. Dünya göründüğü kadar dolu ve zor değilmiş. İnsanlar da o kadar acımasız değilmiş. Ölümden ötesi de varmış. Gerçeğin ta kendisi. Orası için son durak diyorlar. 08.04.2009