- 429 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
*- KÜÇÜK DOKUNUŞLAR 3
*- İyi bir başlangıç başarının yarısıysa eğer diğer yarısı da iyi bir planlamadır.
*-Er ya da geç ışıklar sönecektir. Öyleyse hiç beklemeden bir an evel hazırlıklarını tamamlamak için harekete geçmelidir insan.
*- Gerçekten ne hissettiğini söylemek için asla geç değildir. Söylemeli ve açıp yüreğini beklemelidir insan. Sonunda mutlaka karşılık bulur.
*- Dostunu da düşmanını da seçme tercihi tümüyle kişinin kendisine aittir. Dostunu yine sen seç ama bırak düşmanın seni seçsin.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
___________harkulade bir yazi Recep, tebrik ediyorum seni...
-dedigin gibi güzel bir planla isin yarisi yapilmis sayilir ilerisi icin biraz gayret ve zaman yeterlidir... (bence)
-dedigin gibi basarmak icin baslamak yeterli ve buda biraz ceraret ve sabir isidir, eger cesaretin olmazsa hep 'gec' kalirsin... uzun yollar bile 'ilk adimlarlarla' baslar degilmi?
*
-"vakit azizdir" diye bosa söylenmemis... insaoglunun en cok gaflette oldugu seylerin basinda 'zaman' ve 'saglik' gelir ve herkes kendi namina bir düsünsün dogru oldugunu görecektir...
*
-duygular bekletilmeyi sevmezler... hangi duygu türü olursa olsun uygun bir zamanda uygun bir dille karsiya aktarilmalidir, bu bir sevgi iletisi olabilir, hatta bir 'öfke ' belirtisi olabilir v.s.
-sayet bu duygunun adi öfke ise hic ama hic bekletilmeye gelmez, uygun bir dialog ile sorun uzamadan giderilmelidr...
-sayet bir sevgi iletisi ise, buda sahibine bir an önce aktarilmalidir... yarin cok gec olabilir... (bence)
*
-düsmanini ise, ancak bir dostta ihtiyacin oldugumnda tanirsin/anlarsin en gec... ve o zaman ya hayel kirikligina ugrarsin yada iyikide dahada gec olmadan tanidim diye sevinirsin...
*
-hayat iste, tümüyle süprizler serisidir ve illede kaderde olanlari yasayacagiz vesselam...
*
-hakkini helal et Recep yine uzattim, nedense senin yazilarin bana ilham oluyor, tesekkür ediyorum...
__________selam ve dua ile Yaradana emanet ol...
-sevgilerimle...