ASKER MEKTUBU
Selam benim mis kokulu anam...
Anam sizden ayrılalı tam 2 ay oldu sizi okadar çok özledim ki,bilemezsiniz. Senin kokunu özledim anam.Burda günler ehh öle böle geciyor, ama ana hasreti varya ha işte o ana beni çok yakıyor çok.Anam Babamlar nasıl iyi mi abim ne yapıyor başladımı işie ya küçük kardeşim hepsi iyi mi anam.onları özledin mi iye soracak olursan onlarıda özledim ama hiç biri senin kadar acı vermiyor bana anam vermiyor.Hani o bana oğlum deişin varya her gece onu hayal ederek dalıyorum uykuya,sabahleyinde,komutanımız kovuş kak diye bağırınca işte ozamn senin o bagırısn geliyor aklıma,sana ne güzelde nazyapıyordum, ama burası ana kucağı deil asker ocağı be anam.Arkadasşlarla aran nasıl diye soracaksan burda ii arkadaşlıklar kurdum hep beraberiz 5 rizeli yiz anam burda, bak onların da slm var sana,ellerinden öpüyorlar sameti merak etme diyorlar anam.Evet anam ben sana bu satırları yazarken akşamın gündüzle buluştuğu şafak operasyonundan yazıyorum sana,sen merak etme kendi mi çok iyi kolluyorum ana çk iyi.Her gece allaha dua ediyorum bizede o şehadet şerbetinden içir diye,biliyorum kızıyorsun ama ben bunu çok istiyorum vatanıma bir can borcum var ve ben bunu şehit olarak ödemek istiyorum be anam ve bunun için allaha çok yalvardım.Güner hiç geçmiyor o dağ senin bu dağ senin gezdiriyolar bizi,aklıma bizim oralar geldi be anam, o benim beğenmedim dağlar vaya anam, şimdiyse burnumda tütüyor, gurbetlik zor be anam çok zor.Rahatmısın diye soracak olursan evet rahatım, ranzaların en üstünde yatıyorum, arada bir ark larla horon edip çoşuyoruz, arada da hüzünlenip ağlıyoruz, biz sizleri çok özlüyoruz be anam hemde çok.Hani derlerya en sevilen yar anadır sevginin en büyüğüne layıksın anam ben bunu şimdi anladım,seni her nekadar üzdümse de affet beni hakkını helal et anam helal et çünkü burda azraille şavaşıyoruz be anam azraille.Ölmekten korkmuyorum öldüm mü seni çok özlicem diye ağlıyorum, çünki ben seni çok sevyorum anam hemde çok.Eğer birgün kapını bir asker çalarsa sakın korkma, oğlunun düğün haberidir sana, dua et yalvar allaha, şükür olsun oğlum bu vatana şehit verdim de anam.Eğer gözünden bir yaş düşerse beni acılara bırakma anam, tut göz yaşını akıt içine elbet birgün gelirim diye bekle. Ölüm nedir ki ölüm yok oluş deil be anam tekrardan var olmaktır var olmak dileğiyle önce allaha sonra kedine emanet ediyorum hakkını helal et...
OĞLUN SAMET..
YORUMLAR
Umarım savaşlar biter, bütün çocuklar sagsalim evlerine döner.