Sana Yanarım 12
*bunca ayrılık bana çok şey ögretti, sana olan aşkım daha çok büyüdü, kesinleşti...
bu gün ağlamakla geçti günüm yine... gözlerimin değildi artık ağlayan, yüreğimdi sana sırılsıklam delice yanan...
bazen sesli düşünüyorum, sanki sen varsında seninle konuşuyorum... baktığım her yerde seni görüyorum, dahası sende seni yaşıyorum...
acaba ben delimiyim yoksa kör ve sağırım... senin haricinde kendimi tüm evrene yasakladım ve yanlız sana nefes alıyorum yeniden ve yine...
zaten sen olunca düşüncemde, başka şeye müsade yok beynimde... bazen sen yoksun diye, bende gitmek istiyorum buralardan ama nereye?
gitsemde ne çare, sende gidiyorsun düşüncelerimle ve sana olan tutukluluğum sorguluyorum, bütün ruhumda nedenleri iğnelercesine...
senin olmadığın yerde yaşayamam... sensiz yine günlerim zindan olacak, gecem kabusa soyunacak ve sen diye ektiğim papatyalar yokluğunda yine solacak...
gecenin ardından sevdam ile sessizliğe uyanırım ve s e n sizliğimle çektiğim ahlar neye yarar... uzayan hasretim ve sevdam ile b e n "sensiz" yarınlara nefes almaktayım...
ben artık ben değilim, çünkü ben sen oldum ve senin için yaşıyorum... öyle sahiplendinki duygularımı, her yolum çıkmaz sokak, her seferinde sende donup kalıyorum...
her gün yeni bir kararla sensiz bir güne uyanıyorum... ve bugün ağlamıyacağım... israrla kendime, beni seviyor ve mutlaka gelecek diyorum...
*yokluğunda her ne kadar hayalinle avunsamda... söyle; hic hayalle gerçek bir olabilirmi sence?
hayalin her an benimle olsada, ben seni istiyorum sarılmak için, sen lazımsın tenine dokunmak için, sende kalmalıyım sıcaklığını hissetmek için...
her ne kadar inanmak istemesemde, itirazımda dirensemde, teslim oldum sabıra, dost olduk gece ile ’en’ sonunda...
biliyormusun, son gidişin sol yanımı acıtmakla kalmadı, tüm hücrelerime ayrılığın acısını bıraktı... bir zamanlar ayrılığına dayanamadığım "gün", şimdi haftalarla sarmaş dolaş oldular... korkuyorum, belkide ardından aylarla tanışacaklar ...
varlığında kiymetini bilemedim, yanımdayken sana doyamadım... geçmişle gelecek arası bocalarken bu zalim ayrılığa yine de acılarla gülümsemekteyim...
*seni çok seviyorum... korkuyorum, sonum olacak bu sevda diye hissediyorum... (devamı var...)
____
Şahinde Hülya Kahraman / 24.3.2009
YORUMLAR
Hiç gidene üzülme unut canım unut gitsin unutmak çok zor bilirim ama bal gibi de unutulabiliyor bunu da unutma! Rabbim evlat acısı vermasin o daha acı oluyor ben hepsini yaşadım kimse için değmiyor kendini yıpratmaya...evlat hiç unutulmuyor çok acı...şunu da hiç unutma hiç birşey bizim değil öyle bak hayata...kutlarım değerli kalemini sevgilerimle...
güneş,akşam olunca değeri anlaşılır
hele ki kış a dönmüşse baharımız...
birdaha doğacakmı diye bekleriz...
doğduğunda gölgeye kaçışımızı unutarak...
yangınlarımızı sabırsızca heder ederken,anlayamamışız sıcaklığını neden...?
aaah, dağ ardına giden güneş...bilirim ki ben çıkamam oraya,güçsüzüm.
engellerim çok...
özlemlerim bulut bulut yağar sineme...yağdıkça çatlar topraklarım...
susuzluğum eksilmez artar...!
aaah sevgili....
aşk neden yakar sın...
yakmayan sevda yokmudur acep...
..................................................
artık değmeyen biri için ağlama gelecek güzel günlerin olacak bu güzel kalbe bu kadar acı yeter gül artık nolursun
yoklugunda her ne kadar hayalinle avunsamda, söyle; hic hayalle gercek bir olabilirmi sence?
-hayalin her an benimlede olsa ben seni istiyorum sarilmak icin, seni istiyorum tenine dokunmak icin, seni istiyorum sicakligini hissetmek icin...
-her ne kadar inanmak istemesemde, itirazimda dirensemde, teslim oldum sabira, dost olduk onunla ’en’ sonunda...
-biliyormusun, bu son veda sol yanimi acitmakla kalmadi, tüm hücrelerime ayriligin acisini birakti ve halen tarifesiz aciyor gidisini her hatirlayisimda...
-bir zamanlar ayriligina dayanamadigim ’gün’ bile simdi haftalarla sarmas dolas oldular... korkuyorum, belkide ardindan aylarla tanisacaklar ...
-varliginda kiymetini bilemedim, yanimdayken sana doyamadim, gecmisle gelecek arasi bocalarken bu zalim ayiriliga yine de acilarla gülümsemekteyim...
*seni cok seviyorum... korkuyorum, sonum olacak bu sevda diye hissediyorum................
korkunun ecele faydasi varmi ? ayakda kalmasini bileceksin bu bir sevgide olsa ölüm allahin emri sevgili dost kalem kutlarim güzel dizelerdi yüregine saglik....saygilar slm,lar,,,,,,,,,
yoklugunda her ne kadar hayalinle avunsamda, söyle; hic hayalle gercek bir olabilirmi sence?
-hayalin her an benimlede olsa ben seni istiyorum sarilmak icin, seni istiyorum tenine dokunmak icin, seni istiyorum sicakligini hissetmek icin...
-her ne kadar inanmak istemesemde, itirazimda dirensemde, teslim oldum sabira, dost olduk onunla ’en’ sonunda...
-biliyormusun, bu son veda sol yanimi acitmakla kalmadi, tüm hücrelerime ayriligin acisini birakti ve halen tarifesiz aciyor gidisini her hatirlayisimda...
-bir zamanlar ayriligina dayanamadigim ’gün’ bile simdi haftalarla sarmas dolas oldular... korkuyorum, belkide ardindan aylarla tanisacaklar ...
-varliginda kiymetini bilemedim, yanimdayken sana doyamadim, gecmisle gelecek arasi bocalarken bu zalim ayiriliga yine de acilarla gülümsemekteyim...
*seni cok seviyorum... korkuyorum, sonum olacak bu sevda diye hissediyorum
kim ne derse desin
sevgi kadar güzel
ve
anlamlı bir duygu yoktur
...
çok sevgimle
can dostum
...