- 1737 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SİZ ÇOK ÖNEMLİSİNİZ
SİZ ÇOK ÖNEMLİSİNİZ
‘’Sevginin tedavi edici bir özelliği vardır;
hem sevgi gösteren, hem de sevilen için
Bu hafta sizlerle başka bir konu ile ilgili yazımı paylaşmak istemiştim ,ama bu konu çok daha önemli idi ,öncelikle bu sevgi konusu bütün her şeyin önüne geçen bir konu önce hepimizin sevgiye ve sevilmeye ihtiyacı olduğuna eminim bir daha gözden geçirmek için en güzel fırsat .sevgilerinizi sevdiklerinizi bir düşünün onlar için neler yapabilirsiniz.nelerden vazgeçip ,nerelere karşı gelirsiniz .sizlere kısadan hisse bir hikaye bir on dakikanızı ayırıp okursanız inanın ki yazının sonunda bana hak verirsiniz.etkilenmemek mümkün değil .
Bir öğretmen, son sınıftaki öğrencilerini diğer insanlardan farklı olan özelliklerini vurgulayarak onurlandırmaya karar vermişti.Her bir öğrencisini teker teker tahtaya kaldırdı ve ilk önce öğrencilere sınıf ve kendisi için ne kadar farklı olduklarını ifade etti.Sonra her birine,üzerinde altın harflerle ‘’Siz çok önemlisiniz’’yazılı birer mavi kurdele verdi.
Daha sonra, kabul görmenin, sevilmenin toplum üzerinde ne gibi etkileri olacağını anlayabilmek gayesiyle sınıfına bir proje yaptırmaya karar verdi.
Proje çerçevesinde her bir devam ettirmelerini istedi. Öğrenciler daha sonra sonuçları takip edecek, kimin kimi onurlandıracağını tespit edecek ve bir hafta boyunca sınıfa bilgi vereceklerdi.
Çocuklardan biri, gelecekteki kariyer çalışmaları için kendisine yardımcı olduğundan yakınlarındaki bir şirketin üst düzey görevlisinin onurlandırmış ve adamın yakasına mavi kurdeleyi iliştirmişti. Daha sonra adama iki tane daha kurdele vermiş ve ‘’Sınıfça bu konuda bir projemiz var. Sizden onurlandırmanız için birinin bulmanızı istiyoruz.Onurlandırdığınız insanlara ekstra kurdele de verin.Böylece onlar da projenin devam etmesi için başkalarını bulabilirler.Daha sonra lütfen bana gelişmeler hakkında bilgi verin.’’dedi.
O gün üst düzey yönetici, suratsız biri olarak bilinen patronun yanına gitmeye karar verdi. Patronun odasına girdi ve patronuna bir deha olduğundan ötürü kendisini takdir ettiğini söyledi.Patron şaşırmıştı.Patronuna ,mavi kurdeleyi yakasına takmasına izin verip veremeyeceğini sordu.Şaşkın lığını üzerinden atamayan patron ; ‘’ tabii ki’’ şeklinde cevap verdi.
Üst düzey yönetici mavi kurdeleyi patronunun tam kalbinin üstüne, ceketine iliştirdi. Ekstra kurdeleyi verirken , ‘’Bana bir iyilik yapar mısınız? Bunu bana veren çocuk okulda bir proje yaptıklarını söyledi.Bu kabul görme töreninin devam etmesi gerekiyormuş.Böylece insanları nasıl etkilediğini belirleyeceklermiş.’’dedi.
O gece patron evine geldiğinde on dört yaşındaki oğlunu yanına oturttu.’’Bugün bana inanılmaz bir şey oldu. Ofisteydim. Üst düzey yöneticilerden biri içeri geldi,bana hayran olduğunu söyledi ve bir deha olduğum için bu kurdeleyi üstüme iliştirdi.Bir hayal etmeye çalış.Benim bir deha olduğumu düşünüyor.’’Siz çok önemlisiniz’’yazılı bu kurdeleyi tam göğsümün üstüne taktı.Bana ekstra bir kurdele daha verdi ve onurlandıracak başka birini bulmamı istedi.Arabayla eve gelirken , bu mavi kurdeleyle kimi onurlandırabileceğimi düşündüm ve aklıma sen geldin.Ben de seni onurlandırmak istiyorum.
Günlerim aşırı yorucu geçiyor. Eve gelince sana pek ilgi gösteremiyorum. Bazen derslerden aldığım notları beğenmeyince veya odanı toparlamayınca sana bağırıp çağıramıyorum.Oysa bu gece bir şekilde buraya oturup sana benim için ne kadar farklı olduğunu söylemek istedim.Babam gibi sen de benim hayatımdaki en önemli insansın.Sen mükemmel bir çocuksun.Seni seviyorum!’’
Şaşkına dönen çocuk ağlamaya başlamıştı . Bütün vücudu titriyordu .Başını kaldırdı,gözleri yaş içinde babasına baktı ve ‘’Baba ,ben yarın intihar etmeyi düşünüyordum.Ben senin, beni sevmediğini düşünüyordum.Ama artık her şey farklı.’’diyerek babasına sarıldı.
İşte sevginin ve sevilmenin gücü .ne yüce duygudur şu sevmek ve sevilmek .Her zaman yazılarımda belirtmeye çalıştığım sizlerle paylaşmak istediğim asıl konu bu zaten sevgilerinizi aman geçiktirmeyiniz ertelemeyiniz .söyleyeceğiniz bir tek söz bir davranış bir hayatı etkileyeceği gibi bir hayatı da söndürebilir Allah korusun .bundan dolayıdır ki siz siz olunuz sevgilerinizi geniş zamanlarda ve sevdiklerinizle paylaşarak yaşayınız .sevginiz ve sevdikleriniz hiç tükenmesin ,hep artsın hiç eksilmesin.
Yeni yazılarımda buluşmak üzere ,sevgisiz kalmayın .
YORUMLAR
Harika bir anlatım harika bir seçim gerçekten okudukça okuyasım geldi sevginin ne kadar güçlü olduğunu yazınla daha iyi anladım her zaman insan sevgisi benim için önemli oldu bana ne yaparlarsa yapsın düşmnlık bile yapsa insallardan vazgeçmedim herzaman af ettim af etmek Allaha mahsuz ama dışlamadım insanları hep güler yüzlü olmaya çalıştım sevgi büyük bir duygu harika mavi gözyaşlarım öyle aktıkı duygularım doruklara yükseldi yazınla iyiki okudum sevgili refikam seni seviyorum