Her şeyi yanlış anlayan..
İki kere iki dört eder.Bu cümlenin doğruluğu yanlışlığı tartışılabilirmi? Aralık,ocak ve şubat ayları kış mevsimine aittir.Bu cümlenin doğruluğu yanlışlığı tartışılabilirmi ?
Yukarıda yazılı olan cümlelerin doğruluğu ve yanlışlığı tartışılmaz.
Peki hangi cümleleri doğru veyahut yanlış olarak anlayabilirsiniz ? İşinize gelen içinde çıkarlarınız olan cümlelerimi ? İçinde doğrular olduğu halde işinize gelmeyen içinde çıkarlarınızın olmadığına inandığınız cümlelerimi ? Bu tür cümleler bana göre hayalet cümlelerdir.Göz görse bile görmemezlikten gelir.Birisine her şeyi yanlış anlıyorsun diye bir cümle kurduğunuzda her şeyi doğru anlatamamış olabilirim sorusunu hiç kendinize sordunuzmu ? Her şeyi yanlış anlıyorsun cümlesini kurduğunuz insanın cümlelerini doğru anladığınızın garantisi varmı ? Bu hayat içinde insanoğlunun hatasız olmadığını iddia edebilirmisiniz ? Hayatımda hiç hata yapmadım.Bu cümleyi her yerde yazıp herkese söyleyebilirmisiniz ?
Her şeyi yanlış anlayan bir insanın neden her şeyi yanlış anladığı konusunda sizin elinizde tartışılması bile söz konusu olmayacak mutlak doğrularınız nelerdir ? Öyle ya elinizde mutlak doğrularınız olacak ve siz sıfır hata ile yaşayan bir insan olacaksınız ki karşınızdaki her şeyi yanlış anlayıp duracak.Her şeyi yanlış anlayan bir insanın doğrularını hep yanlış olarak algılamış olamamızmısınız ?
Bu hayat içinde bir çok cümleler vardır.Her dilde bazı kelimeler vardırki lastik gibidir nereye çekersen oraya gider.Yani nasıl anlamak istiyorsanız öyle anlarsınız.Nasıl anlamak isteğinizde içinizdeki niyete bağlıdır.İçinizdeki niyet hangi şekilde ise kelimelerde cümlelerde o şekile bürünür.Tıpkı elinizi boya kabına sokup yüzünüze sürmeniz gibidir.Her şeyi yanlış anlayan insanların her şeyi yanlış anlamamaları için kendinizinde her şeyi yanlış anlatmamanız gerekir.
Her şeyi yanlış anlayan insan yoktur.Her şeyinizi onaylamasını istediğiniz insan vardır.
Her şeyi yanlış anlayan insan yoktur.İşinize gelmeyecek olan şeyleri söylemesini istemediğiniz insan vardır.
Her şeyi yanlış anlayan insan yoktur.Kendi hayal dünyanızda yaratmak istediğiniz insan vardır.
Her şeyi yanlış anlayan insan yoktur.Doğrularını görmek istemediğiniz insan vardır.
Her şeyi yanlış anlayan insan yoktur.Adil olmadığınızı söylememesini istediğiniz insan vardır.
Her şeyi yanlış anlayan insan yoktur.Size hatalarınızı göstermesini istemediğiniz insan vardır.
Her şeyi yanlış anlayan insan yoktur.Yanlışlarınızı size göstermemesini istediğiniz insan vardır.
Her şeyi yanlış anlayan insan yoktur.Her şeyi yanlış anlamasını istediğiniz insan vardır.
Her şeyi yanlış anlayan insanlar olduğunu düşündüğünüz an kendinizi bulunmaz hint kumaşı zannedersiniz.Bulunmaz hint kumaşlarınında bulunmadıklarından dolayı var olmadığını anlarsınız.
Yoksa yoksamı başka bir şey değil.