- 971 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİR KEDİM BİLE YOK
Aşkımızı kefeye koyup ölçtüm. Senin yaptıkların, benim yaşadıklarım, kayba uğrayan zavallı zaman… en çok zararı gören kim dersin. Bana sorarsan zamanın hiç suçu yoktu. Peki suçlu kim?
Sen devrik bir cümlesin. Hiçbir anlam ifade etmeyen. Ait olduğun yerdesin de yüklemin nerede? Sen bu aşk için bugüne kadar ne yaptın. Sence sen neyi hak ettin? Geç aynanın karşısına sor bir kendine. O çok güvendiğin matematik sağlaman var ya işte onu yanlış yaptın. Kaç yanlış yaptın saymadım bile. Şimdi neredesin, yüz üzerinden puan ver seçimine. Hesapladın mı puanın kaç?
Ben ise noktayı koyduğun yerdeyim. Ben kaderime küskün dünya ise halen dönüyor. Geçer elbet hep böyle sürmeyecek ki. İnsan tahtını yapar da bahtını yapamazmış anladım. Bu dünya işleri beni epeyce yordu. Ya dünya hızlı dönüyor ya ben çok yavaşım. Bir dengesizlik var ortada çözemiyorum. Sanki bu devrin insanı değilim. Peki ben nereye aitim?
Herkes aynı fikirde yol almış gidiyor. Minareyi çalan kılıfını hazırlamış misali her şey tıkırında görünüyor. Ey insanlar! Bendeki sorun nedir, bilen var mıdır. Ben kimim, kimlerdenim, ne yapmaktayım. Ben niye sizi anlamıyorum. Siz beni niye duymuyorsunuz. Neden farklı düşüncelere sahibiz. Yoksa siz normalsiniz de ben deli miyim?
Hayatın felsefesi böyle diyorsunuz yani. Bu hangi akla hizmet ediyor acaba. Dünya dönerken siz niye tersine gidiyorsunuz. Yok yok tersine giden ben olmalıyım bu oyunda. Oyunu kuralına göre oynamalıyız. Yoksa oyunun sonu değişir. Evet evet hayat bir tiyatro oyunudur. Dünya sahne, insanlar yani sizler birer oyuncusunuz. Herkese bir karakter düşmüş, oynuyorsunuz. Suflör ne derse siz onu söylüyorsunuz. Bir kısmınız da kafanıza göre sallıyorsunuz. Kimin eli kimin cebinde. Kim taşın altında, kim kimi eziyor. Düğmeye birileri basacak, zamanı durduracak, bu son çok acımasız olacak. Tebrikler! herkese bir rol düşmüş, kuralına göre oynuyor çok ta başarılılar. Benim gibiler de sahneyi taşıyan birer ayak olurlar. Bu semerin bir sınırı yok mu?
Aşktan yana şansım yok. Hayattan yana şansım yok. Dünyaya gelmişim şansım yok. Bahtım kara, talihim yok. Üzüntüm çok sevincim yok. Sevdiğim var sevenim yok. Kaderime göre bu gidişatın bir çıkışı yok. Neyim var neyim yok. Görünen o ki bir kedim bile yok.
YORUMLAR
biraz düzsel....duyguyu yogurup öyle kaleme almalı bence
Bu kadar fazla sitem metni biraz arabeskleştirmiş. İlk satırlardan keyif aldıysam da sonu benim için farklı bitti. Bildiklerimizi başka yollarla ifade etmeye çalışın, böylesi daha makbule geçecektir... İyi çalışmalar dilerim, saygısızlık olarak görmezseniz de Candan Erçetin'in ''Çok Mu Fazla Bu Sitem?'' isimli parçasını dinlemenizi salık veririm.