- 871 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZÜNE DÖN,YİNE ŞAHLAN !!!
Birinci Dünya Savaşında Almanlarla beraberken Çanakkale Cephesi Komutanı olan Liman Von Sanders, cepheyi teftişe geldiği bir gündü. Sıranın başındaki mehmetçiğe sordu: İyi savaşıyor musun? Evet dedi mehmetçik. Peki niçin savaşıyorsun? Cevap, mehmetçiğin Allah’a yakınlığını haykırıyor. Dedi ki: Allah rızası için. Alman Mareşal Liman Von Sanders çarpıldı adeta. Sıradaki dizili askerlerin en az on tanesine aynı soruları sordu ve birbirine yakın cevaplar aldı. Allah rızası için savaştıklarını söylediler. Sonunda mareşal, subaylarımıza döndü ve: Bravo beyler. Yaptığı işi Allah için yapan evlatları olan bir millet mahvolmaz.
İşte Türk milletini şaha kadıran ruh yapısı budur.Sarsılmaz bir iman ve Allah aşkı... Bugün yeniden dirilmek ,yeniden lider ülke olmak istiyorsak tarihimize bakmamız yeter.Ecdadımız nasıl yapmışsa öyle yapacağız.Misafir olduğu evin kendine ayrılan odasında duvarda asılı duran Kur’an-ı Kerime olan saygısından sabaha kadar uyumayan bir ecdadın torunlarıyız biz..Biz değil evlerinde ,gaza boylarında,savaş meydanlarında bile bir vakit namazınıterketmeyen bir milletin evlatlarıyız...
Yeniden dirilmek mi?
Yeniden ayağa kalkmak mı ?
Yeniden lider olmak mı ?
Mümkün mü peki ?
Elbette mümkün bütün bunlar...
Nasıl mı ?
İşte cevabı ;
Yeniden öze döneceğiz...
Yeniden Kur’anımızı baş tacı edeceğiz..
Yeniden Namazlarımıza geri döneceğiz,kılıyorsak devam edeceğiz...
Yeniden milli tarihimize,milli kültürümüze inadına sahip çıkacağız....
O zaman ne mi olacak ?
Yeniden dirileceğiz....
Yeniden ayağa kalkacağız....
Yeniden lider ülke olacağız....
Artık zamanı gelmiştir ey büyük milletim...
Zaman gelmiştir artık..
Haydi gençlik,asil milletimin yeni fatihleri haydi...
Haydi kendimizden,ailemizden ve arkadaşlarımızdan başlayarak başlatalım yeniden ayağa kalkış seferberliğini...
Önümüzdeki ilk namaz vaktinde bismillah...deyip koşalım namaza... Namazla başlasın yeniden diriliş günlerimiz...
Haydi namaza... Haydi kurtuluşa....
Haydi aziz milletimizin güzel evlatları..
Haydi camiler bizi bekliyor.
Yarınlar ülkemizi bekliyor....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.