- 1360 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Israil: 'Barış İstiyoruz' - BARIŞ İÇİN KAN DÖKÜYOR (?)
Israil: ’Barış İstiyoruz’
İsrail’in Saldırıda ölenler ve yaralananlar arasında siviller de bulunduğunu, 21 yıl önce başlayan Birinci İntifada’dan bu yana bir günde bu kadar çok kişinin öldüğü başka saldırı gerçekleşmedİ
1988 ve 1989’daki intifalarda sırasıyla 289 ve 285 kişinin öldüğünü biliniyor.
20 yıl içinde bir günde en fazla kişinin öldüğü saldırı.
Birçok ülkenin ve uluslar arası kurumun İsrail’i kınadı,
Amerikan yönetiminin ise saldırıdan dolayı Hamas’ı suçladı
ülkesinin kendisini savunma amacıyla harekete geçtiğini söyledi.
Büyükelçi ’İsrail barış istiyor... bugünlerde bile Filistin tarafıyla barış için görüşmeler yapıyoruz’
İsrail
Hamas’a karşı girişilen operasyonun gerektiği taktirde genişletileceğini söyledi. İsrail’in,
- BARIŞ İÇİN KAN DÖKÜYOR(?)
eee haklı neden bu kadar yaygara yapıyor. altı üstü birkaç yüz çocuk genç kadın erkek sivil ölmüş, bunun için İSRAİLİ eleştirmekte ne oluyor?
yıllardır ırk halkını kendisi de vuruyor ne olacak?
çocukların eline taş verip saldırırken iyi mi oluyor?
israilde yeni yıl kutlamasını siviller okullara camilere füzeler atarak KANLI renkli kutlamalar yapıyor ne olmuuuuuş?
siz gidin kadının saçteliyle uğraşın günahmı göstermesi?
kara çarşaflı kadınlar gözlerini gösteriyor o da günaha girermi?
nenize israil - filistin saldırısı?
yarın yılbaşı fişek patlatıp tüm dünyanın yeni yılını neşeyle kutlayın
özellikle ABD ve İSRAİL yeniyıla renkli K A N lı girdiler! ! !
İSYANLARI YAŞIYORUM
ELLERİM TUTSAK
ÇIĞLIKLARIM DÜNYAYI SARSADA
SAVAŞLARI ENGELEMİYOR
ÇOCUKLAR ANNA KARNDA
VAHŞİCE ÖLDÜRÜLÜYOR
D O Ğ M A D A N
VEEE
i n s a n l a r (?)
SEYREDİYOR HİİÇ UTANMADAN! ! !
İNSAN VE HAYVAN HAKLARINDAN BAHSEDEN ÜLKELER DERNEKLER?
KURUMLAR VE BİZ KENDİNİ İNSAN ZANNEDENLER N E R E D E?
DÜNYA BUNA NASIL SEYİRCİ KALABİLİYOR?
ÇÖZÜM ÜRETMELİYİZ,
BU VAHŞETE KARŞI ÇIKAN BÜTÜN DÜNYA ÜLKELERİ ELBİRLİĞİYLE
HER TERÖRİST ÜLKEYE EKONOMİK YAPTIRIM UYGULAMALI
İHRACAT VE İTHALATA KAPILARI O ÜLKEYE KAPATACAK
MADDİ VE MANEVİ BASKI YAPTIRIMLA KISKACA ALINMALI
TEK ETKİLİ ÇÖZÜM BANA GÖRE BUDUR ! ! !
YORUMLAR
İSYANLARI YAŞIYORUM
ELLERİM TUTSAK
ÇIĞLIKLARIM DÜNYAYI SARSADA
SAVAŞLARI ENGELEMİYOR
ÇOCUKLAR ANA KARNINDA
VAHŞİCE ÖLDÜRÜLÜYOR
D O Ğ M A D A N
VEEE
i n s a n l a r (?)
SEYREDİYOR HİİÇ UTANMADAN! ! !
==================================
İNSAN DEĞİL KANIMCA ! SEYREDENLER, SEYRETTİRENLER DE.
Evet , ne zaman bizim başımıza gelse o zaman feryat figan ediyoruz.Evimiz yandığı zaman yangını görüyoruz !
İlla ki elimize diken mi batmalı sesimizi duyurmak için.
Yıllardır dünyayı alev topuna çeviren kemirgengilleri tanıyamadık, medeniyeti savunanlara nasıl da inandık ! Bu mu medeniyet ? Kan döken, silah satan, kadın kız,çocuk katledenden hak savunucusu olur mu? Hangi sebep yapılanları haklı gösterebilir..Bunlardan nasıl hak istenir,nasıl adil davranması beklenir.Bu vahşetin sebebi nedir ? Doyumsuzluk değil de nedir ?
Nerde terör var altında özgürlük diye yutturulan sömürge var !
Nerde kan akıyor orada amerika kemirgenleri var..
Yeter artık !
Binlerce masum ölürken ,yaşamak istiyorum diye hayal kuramam !
Binlerce ananın doğmamış bebeğine dokunan ellerden su içemem !
Kutlasınlar Utanmadan Yeni Kanlı Yıllarını !
Evet maalesef biz böyle birbirimizle uğraştığımız, bir ve bareber hareket etmediğimiz ve cehaletimizi yenmediğimiz sürece, bu ve benzer muameleleri görmeye devam edeceğiz...
Orta doğu toprakları Osmanlı Devletinden koparılırken siyonizmin ve yayılmacılığın babası olan ingilizler oradaki hainleri ve cehaleti osmanlıya karşı ayaklandırarak o toprakları Osmanlıdan koparmışlardır...
Ve koparmakla kalmayıp sömürgesi haline getirmişlerdir... Daha sonra o topraklara yahudiler yerleştirilerek suni israil devleti kurulmuş ve bu devlet arı kovanına sokulan bir çomak gibi ortadoğuya kan ve gözyaşı getirmiştir...
Hainlerin desteğiyle dün ırakta aynı şeyler yapılmıştır... Ve orada kan ve gözyaşına boğulmuştur...
Ve adım adım gelinen nokta Türkiyenin bölünmesi için yapılan çalışmaların hız kazanması...
Bunun için öncelikle halk cahilleştirilerek kaderciliğe mahkum edilmiş ve daha sonra yoksullaştırlarak yönetenlerin yaptığı sadakalara şükran ve minnet duygusuyla ram olan topluluklar haline getirilmiştir...
George Soros'un finanse ettiği hainler bir bir milli değerleri örseleyerek içerden harekete çoktan geçmişlerdir...
Bizi yönetenler sorgulamayan bir millet yaratmışlardır... Doğuda aşılamayan feodal ağalık düzenini modernize ederek şehirlere metropollere taşımışlardır...
Biz cehaleti üzerimiden atarak hak ve hürriyetimiz için demokrasiyi güçlendirmediğimiz sürece...
Sorgulamadığımız sürece...
biat kültürünü terk etmediğimiz sürece...
Bu ve benzer olaylar daha çok başımızdan geçecektir...
YARIN TÜRKİYE'NİN BİR FİLİSTİN, BİR IRAK OLMAYACAĞINI KİM GARANTİ EDEBİLİR...
ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN...