- 1175 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK ACIMI TATLIMI BİLEMEDİM
Yalnızlıkmı,sensizlikmi yaşadığım bilemiyorum.Tek bildiğim sen yanımda olmadan neler çektiğim.Karanlıklar içindeydim bir zamanlar beni elimden tutup çıkardığında .Tekrar mutluluğu tadıyordum. Taki yanıldığımı anlayana kadar.Beni sevdiğini sanmamdı belkide hatam.Yada sana deliler gibi aşık olup sağır ve kör olmam.
Olsun birtanem derim ya hep, aşkın acısı da güzel, onsuz olmuyor diye. Yaşamadan değerini nerden bilelim ki bu meredin.Hani içmeden anlamayız ya şarabın tadını.İşte o misal ne bilelim yaşamadan aşkın ne denli acı ,ızdırap verici ve de o denli güzel olduğunu.
Sevgiyi yudumlamak istiyor insan bir defada ,fazla uzatmadan,arayı soğutmadan.
Korkuyor kalbini tekrar kimselere açamaz diye.Ama sanırım en büyük hatayı yapıyor.Aşk ,aceleye gelmez o aranmaz.Boşver seni gelsin bulsun .Yavaşça ama okkalıca.Ağırlığını koysun başını döndürsün. İyice deli etsin. Sonrada gözü yaşlı çekip gitsin.
EMİNE KURT/RİZE
YORUMLAR
Aşkın ne olduğunu bilemem sayfayı okumuşken bir yorum yazmak istedim aşk resimde görünen olay değildir.
Aşkın tarifi olmaz yaşanırsa anlaşılır yoksa izahı yoktur.Aşk Allah'la kul arasında olan bir iletişimdir herkes yaşayamaz ileride heyecanı ve ısısı geçiyorsa aşk olmaz heves olur.