- 1514 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bir resim hayal edin
Dün deniz kenarındaydım...Bir rüzgâr esti bahara yakışan ılık...İçimdeki tüm olumsuz duyguları silip süpürdü her zamanki nezaketiyle hafiften , acıtmadan yüreğimi...
Yeşil doğa, deniz masmavi ne hisseder insan?Cevabı hepimiz de ....Tabiiki AŞK...
Tabiiki SEVGİ...
Aşk ve sevgi herzaman tartışma konusudur...Hangisi diğerinden daha üstün diye...Ben de bunu düşündüm ...Sizde şimdi gözlerinizi içten kapayın...Hayal edin tıpkı benim gibi bir resmin içine atın kendinizi....Resmin içinde iki ağaç hayal edin...Biri çarpıcı güzellikte olsun hiç emek harcamadan yorulmadan karşınızda muhteşem bir ağaç...Aşık olmamak ne mümkün değil mi? Hiç bir olumsuzluk yok o an ...Lakin o da yaprak dökecek çıplak kalacak dalları...Hoyrat rüzgârlardan etkilenecek...İşte o an hayaliniz yıkılacaktır...Çünkü ona o anki gördüğünüz güzelliklerine aşık olmuştunuz...Olumsuzluk incitti aşkı ister istemez, hayal darmadağan oldu...
Ve şaşkınlık ...
Bir de kuru bir ağaç düşünün...Hayal bu ya aynı mevsimde aynı yerde birbirinden farklı iki ağaç... Yapraksız olan ağacın etkisi yok gibi değilmi?
Oysaki her ağaç yeşerir dallarında tomurcuklar açar, o sadece görünen o anki yüzü...Emekle ne olmaz...O da yeşerir sevgiyle ...Yeşerdiğindeki sevincinizi düşünün... Çaba sarfederek büyüttüğünüz yeşerttiğiniz bir ağaç ...ÖNCESİ BİLİNİNCE OLUMSUZLUKLAR İNSANI YIKMAZ SEVGİNİN GÜCÜ HERŞEYİ AŞAR ,ŞAŞKINLIK YARATMAZ...Aşk sevgisen sonra aşk olursa kalıcıdır güzeldir...
sevgiyle kalın