Pkk neden bitmez ?
Osmanlı’nın en şaşalı günleri yaşadığı günlerde dönemin Rus çarı gelip Osmanlı’dan borç para istiyor..
Borç para veriliyor Rus’lara daha sonra tekrar gelip borç para istiyor Rus’lar ve yine borç para veriliyor..
Vezir neden bu adamlara borç para veriyorsunuz padişahım bunlar bizim düşmanımız ellerine fırsat geçse bir kaşık suda boğarlar bizi..
Padişah senin aklın ermez bu işe ama şu kadarını söyleyeyim bügün borç para almaya başlayan devletler yarın emir almayada başlar...
Bu kıssayı anlatma gereği hissettim, konumuzla ilgisi olduğu düşüncesindeyim.
Osmanlı’nın son dönemleri dahil olmak üzere borçla kurduk Cumhuriyeti, doğan her çocuğumuz borçlu doğuyor..
Bazen haber okursunuz internette yada gazetelerde bir kırsalda sıkıştırılan 40 pkklı nedense hiç bir zaman etkisiz hale getirilemez..
O kadar asker helikopter silah vs. vs.
Amerika’da yaşayan dünyaya meydan okuyan Amerika’da hükümet indirip kaldıran yahudi lobisi pkkyı eroin kaçakçılığı ve insan kaçakçılığında kullanıyor...
Afganistan’dan kilosu 10 dolara alınan uyuşturucu Amerika’da 1000 dolara satılıyor...
Yılda 70 milyar dolarlık bir kar elde edliyor bunların 10 milyar doları silah alması için terör örgütüne veriliyor...
Teröre 15 yılda 250-300 milyar dolar civarında para harcıyoruz, kimlerden silah alıyoruz bize hiç bir zaman bilgi verilmez bizim verdiğimiz vergilerle alınıyor bunlar..
Terörün bize 15 yılda maliyeti ...
Şimdi sadece askerimize değil bizede nasıl zarar veriyor açıklayayım...
Bugün Amerika’da 4000 tane universite var avrupada bu oran 1000ler civarında.
Bizim ülkemizde bu sayı kaç dersiniz.
Sadece 100 yeni açılan universitelerle sadece bu kadar..
Bi hastaneye gidiyorsunuz acil ameliyat olmanız gerek 3 ay sonraya sıra veriliyor...
Bunlar iki basit örnek 15 yılda teröre 300 milyar dolar vermesek bu parayla neler yapabilirdik bir hayal edin...
Amerika’daki yahudi lobisi uyuşturucudan gelen bu tatlı paradan vazgeçmedikçe hiç bir yer altı kaynağı kalmayan A.B.D silah ticaretini bırakmadıkça bu terör bitmez..
Olan yirmi yaşında toprağa verdğimiz kardeşlerimize oluyor
Gümüşhane’li Mehmet,Adana’lı Yusuf,İzmir’li Sinan şehit olmuş kimin umrumda...
Fidaydada Ankaralım fidayda... şimdi radyoda yayınımıza ara veriyoruz 3 şehit verdik bügün haberler bitti yayınımız müzik akışıyla devam ediyor...
Ateş düştüğü yeri yakar..
YORUMLAR
katılıyorum yazdıklarınıza rakamlar 15 yada 30 çok da önemli deil
küçücük bir çocuk aklı bile artık görüyor algılıyor olanları
boşa harcanan,gencecik canların binlerce dolarların nereden kaynaklandığını
biz hala ayrıntıdayız 15 deil de 30 yıl gibi
özüne bakalım yazılanların yazanlara teşekkür edelim
ve ve ve
çözüm ne biz ne yapabiliriz.atam mı gerek gene
varmı yok işte görüyoruz liderleri hepsi iğdiş edilmiş
hepsi padişahın dediği gibi ne alır bilinmez bilinsede ...
nasıl uyanacağız
varmı çaresi
Bitmez/bitirilemez...tekel ve rant meselesi........
-Neden bitirilsin pasta geniş fırınlar da pişiriliyor/pay alan alana..
-Hem de kimler pay alıyor /bir bilseniz,akıllara zarar..
-Birde K.Evren utansın derim,hani 12 eylül de Diyarbakır ceza evinden/Metris'e/Paşakapısı'na kadar bir çok cezaevinde akıl almaz işkenceler yaptıan ihtilalci.İşte pkk zihniyeti en çokta burdan doğdu.İşkence görenler/zulme uğrayanlar vatana küstü ve şimdi dağlarda ordular kurdular.Yani çok uzun...
-Aslında yazı sayfamda hepsi var.Çok öz bir konu paylaşımınıza teşekkürederim
Türkiyenin son 15 yılda teröre harcadığı para, ülkeyi 21inci yüzyıla taşıyacak mega projelere harcanacak miktarın iki katını buluyor. Resmi rakamlara göre terörün Türkiyeye doğrudan maliyeti 100 milyar dolardan fazla. Dolaylı maliyetlerle birlikte zarar 300 milyar doları buluyor. Bu parayla teröre kaynak yaratan işsizlik sorununa çözüm bulunarak en az 2 milyon kişiye istihdam imkânı yaratılabilirdi. Teröre harcanan para ekonomiye, verimli kaynaklara yatırılsaydı Türkiyede kişi başına gelirle birlikte eğitim ve kültür düzeyi artmış olacaktı. 300 milyar dolara; 7 tane GAP, 30 bin kilometre otoban, 5 milyon derslikli okul, 350 Boğaziçi Köprüsü, 75 Atatürk Barajı yapılabiliyor. Bu rakam aynı zamanda Türkiyenin hastane ve sağlık ocaklarıyla birlikte 83 yıllık sağlık gideri. Tablo açık: Terör halkın ekmeğini vuruyor.
Harcanan para 15 yılın malıyeti okonuda haklısın hatamı düzelteceğim,diğer konularda haklı olduğunu düşünmüyorum...