- 1365 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Ümidim Pandora’nın Kutusunda Kaldı
Tıpkı Olympos dağından ateşi çalan Prometeus’un cezalandırıldığı gibi kovuldum kalbinden... Hiç dönülmeyecek sürgünde şimdi yüreğim. Akla sığmıyor; tek can olan iki insanın, bir anda böylesi yabancılaşması birbirine. Son bakışında gördüğüm yüreğin, kış kadar soğuktu...ki güneşi bile dondurabilirsin sandım o bakışlarla... içimin ürpertisi ile birlikte göğüslerimin uçlarında hissettim soğuğu. İliklerim sızladı. Biliyorum ki her mevsim kış olacak bundan sonra yüreğime, imkânsız bir daha baharı, yazı görebilmek... karşındaki acizliğim, çaresizliğim gün gibi ortada .. ölüme karşı koyamamak gibi bir şey bu.. bu mecburi boyun eğiş ..
Ve Tanrılar Prometeus’a verdikleri sürgün cezasıyla yetinmemişler, bir de içinde ne olduğu sır olan bir kutu ile birlikte Pandora’yı göndermişler. Sonra, kötü olan ne varsa yayılmış da Pandora’nın kutusundan tüm dünyaya, bir ümitlerim orada saklı kalmış .. Ne desem, ne yapsam boş artık .. cennetten kovulmuş bir kul gibiyim şimdi. Düğümlenir sözcükler boğazımda .. hoş, sözcüklerin de bir faydası olmaz ya zaten böyle bir anda... Bir volkan gibi kaynıyor yüreğim... sanıyorum ki hiçbir yağmur söndüremez bu yürek yangınını... hiçbir yürek teselli olamaz bu sonsuz kedere ..
Anlıyorum ki insan ümidini yitirince yaşam gücünü yitiriyormuş. Tekrar yüreğine yaslanma ihtimali ve bunun zerre kadar ümidi yoksa yüreğimde,,,işte bundan sebep, vazgeçiyorum kendimden ve dünyadan ..
YORUMLAR
Daha iyisi için bu ayrılık şart olmuş olduğunu biliniz, lütfen.
Her şeyin hayırlısını bekleyiniz ve umudunuzu asla yitirmeyiniz.
Bir aşk biter, içinde kırıntısı kalır.. Zaman sonra, öyle biri çıkar ki; karşınıza.. Dünlerde kalan "aşk ızdırabınızı" siler, süpürür ve dersiniz ki: "Boşu boşuna üzülmüşüm. Meğer, beklediğim şimdiki anmış". ;)
Bilimi ayrı yere koyduk
inançları ayrı yere
ve de sevgileri ayrı yere
şiir ve nesir yazarken bunları eritmeye çalıştım zaman zaman farklı görünseler de sadece söylemleri farklı bir dil
Dün yolda yürürken aşk neden bir atoma benzemesin dedim
çünkü bir türlü elimize alıp dokunamıyoruz
ben yarım asır aradım aşkı
en sonunda yüreğimde buldum. işte bütün mesele
içinde aşk olan iki yüreğin yanyana durmasıyla başlıyor bigban oluşumu
ama birisinin pili bitip çekilince
vay başımıza gelen
o parçalanan aşkın çekirdeği çok fazla ısıtıyor ve yaralıyor bizi
hatalı deneyler gibi yaşamımız
çok anlamlıydı yazın
küçük bir pancere açtım gönlümce
sevgilerimle
vazgeçmek için erken yollar uzar sen istemesende ve her yol bir serüvendir...acizlik sevmenin en yoksul anıdır herşeyin bittiği yerde başlar yeni bir hayat...umuda düş...belkide beklediğin gelecektir geri sana...ve şarkı şimdi kulağımda " bir insan ömrünü neye vermeli , harcanıp gidiyor ömür dediğin" yüreğe sağlık...
mor tarafından 10/23/2008 2:45:14 PM zamanında düzenlenmiştir.