- 3392 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜM TANRISI:EROS
Bir vakitler kulağıma aşk sözcükleri fısıldayan Eros,biten tüm aşklarıma inat,unuttu artık aşk sözcüklerini...İlk görüşümde narin oklarıyla beni yaralayan Eros’un oklarına şimdi her zamankinden daha fazla ihtiyacım var.
Her gece rüyamda aynı şeyleri görüyorum.Hüznün ara sokaklarında kaybolmuş ben,düşünüyorum.Sert kaldırımın soğukluğunu vücudumda hissediyorum.Çok uzaklarda eskimiş piyano sesi,ezgileriyle ruhumu okşuyor.Sert kaldırım gittikçe soğuklaşıyor.Titrek sokak lambasının alacalı ışığı gölgemi hafifçe oluşturuyor.Eskimiş ezgilere bir kaç cırcır böceği eşlik ediyor.Bir araba keskin virajı ani frenle sertçe alıyor.Şöförsüz arabanın arka camında tutsak bir çocuğun ağlamaklı gözlerini görüyorum.Camdaki esir çocuk her şeyiyle bana benziyor.Hatta birebir aynım.Sanki o ben,ben o...
Araba bir yere yetişmeye çalışan insanlar gibi yetiştiği anda yavaşlıyor.Tam önümde sanki benim için duruyor.Hava keskin,soğuk...Kulağımı dolduran ezgiler beni rahatsız etmeye başlıyor.Cansız arabanın kapısı kendiliğinden açılıyor.Tutsak çocuk zincirlerini şakırdatarak yavaşça yanıma geliyor.Sert kaldırımın soğukluğunu duymak istercesine atıyor kendini kaldırımın üstüne.Bir kurdun uluması kesik kesik geliyor.Tutsak çocuk kendini yanımda güvende hissediyor.Araba buharlaşıp yok oluyor.Sonra zincirler,tutsak çocuk,piyano,kurtsesi en sonunda da ben...Sadece beynime elektrik verilir gibi bir his yaşatan cırcrır böceği sesleri kalıyor.
Şimdi uçsuz bucaksız bir düzlükteyim.Cırcır böceği sesleri bile yok.Hava turuncumsu,siyah...Hava boğucu...Çok uzaklardan küçücük bir şey uçarak geliyor.Ancak yaklaşınca anlayabiliyorum.Bu daha önce sevgi sözcükleri fısıldayan,narin oklarıyla beni yaralayan hayatın olmazsa olmazı Eros...Eros,aşk tanrısı.
Yüzü,gözü,bakışları,okları bile her zamankinden farklı...Sanki benim gibi aşka küsmüş,öyle bakıyor.Kırmızı aşk okları bile bu sefer siyah.Bir zamanlar aşk acısı çektiren okları bu sefer ölüm zilleri çalıyor.Aşka küsmüş,aşk tanrısı bir uğraş bulmuş kendine:ölüm...Tek tek zehirliyor,aşka küsenleri...Sıra bende tek ok yetiyor ölümüme,zaten kaç kere aşk acısı çektim.Artık kaldıramaz bedenim bir aşk acısını daha...Galiba en iyisi Eros’un yaptığı:ölüm....
Aslında Eros ölümümden bile zevk almıyor.Daha sırada çok kişi var.Önce beni öldürdü.Sonra tutsak beni,sonra küşmüş beni,sonra ağlayan beni...Sonra...Sonra...
ömer
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.