- 733 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İHTİYAR HEYETİNE OYUN
BEN KAYSERİNİN İLÇESİNE BAĞLI ŞİRİN BİR KÖY OLAN CULHA KÖYÜNDE ESKİ YAŞANMIŞ BİR KOMİK OLAYI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTERİM
ESKİDEN BİLİYOZUNUZ Kİ SADECE RADYOLARIN HÜKÜM SÜRDÜĞÜ GÜNCEL OLAYLARI RADYODAN TAKİP, EDEN KÖYLÜLER KIŞ GÜNLERİ KÖY ODALARINDA TOPLANIRLAR VE GÜNÜN YORUMLARINI YAPARLARKEN O GÜN İHTİYAR HEYETİNDE ,BİR KİŞİNİN EKSİK OLDUĞUNU GÖRÜRLER VE SOHBET SIRASINDA DERLER’Kİ İŞTE İBRAHİM ARAMIZA KATILMADI BU GÜN FAKAT BİRAZDAN GELİR, GELİNCE HERKES OTURMADAN BİR TAS SU İSTESİN
VE KONUŞMA BİTMEDEN İBRAHİM ODAYA GİRER VE O ZAMANIN KÖY MUHTARI DERKİ İBRAHİM OTURMADAN BİR TAS SU VERDE İÇEYİM DER VE İBRAHİM BU İSTEĞİ YERİNE GETİRİR ARDINDAN ODADA OTURAN BİR BAŞKASI İSTER ONADA VERİR DERKEN BAŞKASI VE İBRAHİM OLAYI ÇÖZER VE HEMEN BİR FİKİR GELİŞTİRİR NEDE OLSA KAYSERİLİ DIŞARI ÇIKAR VE KOŞARAK İÇERİ GİRER DERKİ UŞAK YETİŞİN KOCANIN HAYMASI YANIYOR(HAYMA DİYE=BİZİM ORALARDA HAYVANLAR İÇİN YAZDAN TOPLANMIŞ ÇEŞİTLİ OTLARIN KURULARINI EVİN MÜSAİT NOKTASINA YIĞARLARVE ÜZERİNİ KAPATIRLAR SAMAN YERİNE ARA SIRA DEĞİŞİKLİK OLSUN DİYE BU OTLARI VERİRLER)
NEYSE TABİ YANGIN LAFINI DUYAN TOPLUM KOŞARAK DIŞARI ÇIKARLAR BAKARLAR Kİ ORTADA YANGIN FALAN YOK
AMA İBRAHİM GÜLEREK TASI ÇÖMLEĞİN YANINA KOYMUŞ VE
BAŞINA DİKİLMİŞ GİRENLERE DERKİ
ŞİMDİ YANANLAR ALLAH RIZASI İÇİN SULARINI İÇİP İÇERİ ÖYLE GİRSİNLER :)))
YORUMLAR
güzeldi öykün bana bizim köyde geçmiş bir olayı hatırlattı .
bizim köye dışarıdan bir içgüveysi damat gelir yani köyde oğlu olmayan bir aile kızlarını evlendirirken damadı yanlarına alırlar damat bir gün kahveye gider ama hastadır kime dert yansın gider köyün en muzip adamına bilmeden dert yanar derki abi bugün çok hastayım adamda sorar neyin var çok karnım ağrıyor der yaşlı adam öyleyse der şu masanın etrafında gözlerini yum ellrinlede kulaklarını kapat ve sesli olarak karnın ağrıyor ama umrumda değil diye sesli olarak mırıldan damat yaşlı tilkinin sözüne inanıp dediğini yapar ve masanın etrafıda dönmeye başlar karnım ağrıyor ama umrumda değil diyerek yaşlı adam da çok benim gene umrumda diyerek kahvedekileri güldürürmüş damat gözlerini ve kulaklarını açtığında ne görsün herkes gülmekten yerlere yıkılıyor sonra ona bir şaka yaptıklarını söyleyip gönlünü almışlar olay tatlıya bağlanmış yani kıssadan hisse elin keyfi yerindeyse senin karnın ağrımış dertmi selamlar .