- 871 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
artık mühim değil...:(
evet aşk böyle bir şeymiş yaşadığım kadarıyla...
ama artık mühim değil...
-------------------------------------------------------------------------
aşkı yaşadım diyen kadınlar hüsrana uğrayınca aşkı suçladılar...
korktular aşktan... yaklaşmadılar... ve kaybettiler...
aşkı ,aşkı isteyenle , değer verenle, bir gecelik düşünmeyenle yaşayacaksın..
bazıları buldukları halde yine korktular.. inanmadılar, güvenmediler..
vah garip kadınlar...
ama artık mühim değil...
--------------------------------------------------------------------------
konuştular, güldüler, yakınlaştılar,dokundular ..
elbette bunları yaparken düşündüler yarım açık ve bulanık gören gözleriyle..
düşündüler onlar için deli divane olanları... ama bu düşünce bile engel olmadı.. kimse engel olmadı..
ve unuttular ; ben insanım hayvan değil...
---------------------------------------------------------------------------
ama artık mühim değil
YORUMLAR
ben böyleyim işte dağınık ,kurallara uymayan ,belirsizlik içinde yaşayan,sadece yazan ve ben yazar değilim yazar olan hayatın ta kendisi biz sadece oynuyoruz. kusura bakmayın.. herkesten özür dilerim...
demirhan mahmut tarafından 3/24/2007 12:55:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
demirhan mahmut tarafından 3/24/2007 1:00:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
demirhan mahmut tarafından 4/6/2008 6:43:06 PM zamanında düzenlenmiştir.