3
Yorum
7
Beğeni
5,0
Puan
341
Okunma
Bir zamanlar küçük bir tohum varmış. Toprağın altında, karanlıkta duruyormuş. Sürekli yukarıyı düşünüyor, “Ne zaman büyüyeceğim?” diye soruyormuş. Toprak da her seferinde aynı şeyi söylüyormuş: “Zamanı geldiğinde zaten çıkacaksın.”
Tohum bazen sabırsızlanmış. Bazen de “olmuyor galiba” diye düşünmüş. Ama şunu hiç fark etmemiş: Karanlıkta geçen o zaman boşa değilmiş. Kök salıyormuş. Sessizce, kimse görmeden.
Bugün sen de biraz böylesin. Hemen olsun istiyorsun, artık değişsin istiyorsun. Ama şu an olan şey geri kalmak değil. Sadece kök salıyorsun.
Belki de sorun hiç büyümemen değil. Sadece henüz görünmemen.
UZMAN PSİKOLOG GİZEM BADEM
5.0
100% (2)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.