OSMANLI HASTALARINA
OSMANLI HASTALARINA
Günümüzde Osmanlı hastalığına tutulmuş kronik zavallılara işte sizin Osmanlı Kafalılar. Böyle bir kafa yapısına mı sahipsiniz ki Türk düşmanı sözde atalarınıza özlem duyuyorsunuz. Aslınız ve nesliniz DNA yapınız mı bozuk.
Osmanlının yıkılış ve işgale çağrıldığı vatan hainlerinden Damat Ferit itinin bir sözü.
PADİŞAHIN VE BENİM YEGÂNE ÜMİDİMİZ ALLAH’TAN SONRA İNGİLTERE’DİR.
Dilinizden düşürmediğiniz dinci sizlerden pek de farkı olmayan İskilipli Atıf Hoca salvosu.
İSLAM KİLİDİNİN ANAHTARINI İNGİLTERE’NİN GÜVENİLİR ELİNE TESLİM ETMEKTE İSLAM ÂLEMİ İÇİN TEHLİKE YOKTUR.
Yine pek sarmaş dolaş olduğunuz sonra çıkar çatışması ile aranız bozulan Yahudilik ve ılımlı dincilik siyaseti güden Hıristiyan Protestan Fethullah Gülen Soytarısının incisi.
AMERİKA DÜNYA GEMİSİNİN KAPTANIDIR. ONUNLA İYİ GEÇİNMEK ZORUNDAYIZ.
Tarihe altın harflerle Türkün adını yazdıran yeni bir devlet kuran ülkesiyle milletiyle sarmaş dolaş dünyaya parmak ısırtan ülke liderlerini ayağına getirten Büyük asker değerli devlet adamı genç Cumhuriyetimizin ilk Cumhur Başkanı Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün sözleri de kulağınıza küpe olsun ey devlet millet ve Türk düşmanları.
TORORSLARA ÇIKIN BİR BAKIN. NEREDE KARA BİR YÖRÜK ÇADIRI GÖRÜRÜSENİZ, DUMANIDA TÜTÜYORSA DÜNYADA HİÇ BİR GÜÇ BİZİ ASLA YENEMEZ.
Durmuş Karabağlı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.