yeni toplumumuz
İnsanlar birey olmaya kişi olmaya ailelerinde gördükleri yaşam ve kültürle başlar bu başlangıç çoğu insanda kötü sonuçlanır. Çünkü çoğu kişi kendi istediği okula değil ailesinin istediği okula gider. Ailesinin istediği gibi giyinir ve onların istediği kişilerle evlenerek yaşamını sürdürür. Fakat günümüzde şehirleşme ve internetin var olmasıyla bu olay aileden çok internet ve görsel öğelerin (televizyon gibi) etkisi ile değişmekte gençler şuan günümüzde sosyal medya etkisi ile ailesini değil oluşturulan sanal toplumların etkisindedir. örneklemeye gerek yok herkesin etrafında bu bahsettiğim konu mevcut ailesinde küfreden olmayan bi çocuk görselde duyduğu küfürleri sıradan kelimeler miş gibi kullanır ailede çoğu zaman bu olaya zamani gençliği diye ses çıkarmaz oysa zaman kavramı türk toplumunda sadece şimdiki zaman olmakta gelecekte son derece saygısız son derece itehatkar asi ve cahil bir toplum bizi beklemekte ve en kötüsüde sonderece menuniyet siz bir toplum şimdiki gençliğin önüne bazı konularda okadar çok alternatifler sunulmak taki gençlik hiçbirşeyden menun olmayan sadece boş tartışmalar yaşayan bir toplum oluşturmakta sadece önüne konulan hazırı kabul eden kendi uğraşmayı sevmeyen önüne sınır konulmasını istemeyen bir toplum oluşmakta ... hiç bir işin ustalığı öğrenilmeyip yerine kolayı neyse onun peşinde koşan özveri nedir bilmeyen sabırsız bir gençlik var sürekli arayış içinde sürekli bulunduğu yeri yaptığı işi beğenmeyen bir gençlik ..
bunun çözümü aile içindeki disiplinin bitmesi ailenin başından gitsin diye telefonu interneti serbes bırakması
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.