- 753 Okunma
- 7 Yorum
- 6 Beğeni
Kardelen çiçeğimiz
Anlık pınarımdan akanlar düşünmeden düzeltmeden yazdım hoşgörüye sığınıyorum..
Bazi insanlar vardır gelir önünüze ne diyeceğinizi nasıl davranacağınızı bilemezsiniz, haksızlığı, hadsizliği, aykırılığıyla şaşırtır kalır sizi.
Ama bunlara çok şükretmeliyiz diye düşünürüm bazen.
Eğer onlar olmasaydı iyinin kıymetini bilemezdik belki de!
Bulunduğu ortamdaki tutum ve davranışlar,sözler, yazılar insanın kimliği hakkında tam olarak değilse bile bize gerektiği kadarını öğretir.
Bu yazıyı ele almamın sebebi bu sayfanın kraliçesi olarak gördüğüm can Kardelenimizdir.
İnsana o kadar uzak mesafeden iyi gelmek, iyi elektrik verebilmek nasıl bir değer.. ben böyle değerlerin çok kıymetli tutulması gerektiğine inanırım.
Burda gerçek anlam da kimse kimseyi tanıyamaz ama uzaktan uzağa birbirimize iyi gelebiliriz bu çok zor bir durum değil. Belki hiç görmeyeceğiz birbirimizi fakat insanın insan üzerindeki etkisi asla unutulmaz .
Bu nasıl bir özelliktir ki insan ayrımı yapmadan herkese iyi muameleyle güzel sözlerle kalpleri keşfetmek , işte insan bu diyorum kendimi bu konuda eksik görsem de..
Her daim yeri geldiğinde kullandığım sözümdür yiğidi öldüreceksin ama hakkını inkâr etmeyeceksin.
Güzel yürekli kardelenim lütfen bizlere hakkını helâl et, mutlaka eksiğimiz kusurumuz olmuştur nihayet insanız .
Özellikle de benim tam da ihtiyaç duyduğum an ı nasıl içine doğuyor biliyor bilmiyorum, kalbinin güzelliği olsa gerek bir tatlı sözle mutlu ediyor insanı.
Hepimizin zaman zaman tatlı dile ihtiyacımız olur ve can kardelenden taa uzaklardan gelen bir "seni seviyorum" sözü benim tüm hüzünlerimi anında bitiriyor ve bazen mutluluk gözyaşı akıtıyor.
Saygısını seviyesini bozmadan haddini çok iyi bilen çok az insan vardır ve ben böyle bir insanla burda muhatap olmaktan öyle mutlu oldum ki.
İçimdeki duygular içimde kalmamalı diye düşünerek anlıķ bir kararla yazmak istedim.
Sizi öncelikle ben, ama eminim ki herkes çok seviyor can şairemiz Allah başımızdan eksik etmesin ki o muhteşem aşk ve duygu dolu şiirlerinizi hep okumayı nasip etsin
Sizi çoook seviyorum.
İnşallah hep mutlu ve sağlıklı olun..
YORUMLAR
Benim gül yürekli can şairem bu kadar güzelliğe mashar olacak ne yaptım bilmiyorum ama siz zaten kalbi altın muhteşem bir yüreksiniz sizi sevmemek ne mümkün. Kaldı ki burda benim gibi düşünen çok arkaş vardır..
Haa uzağız diyorsunuz ya bir de gönüller bir olunca zaman mekan mefrumu olmaz bende, uzak yakın hiç farketmez bir gün çatkapı gelebilirim hatta geldiğimde sizi de götürebilirim giderken.
Yetek ki bir an önce eski sağlığıma bir kavuşayım. Çünkü şimdi bana her şey yasak. Iki kişiden fazla kişilerle görüşmemek gibi. Kendi kardeşlerime bile görüşemez oldum.
Ahh eski halim olacak çoktan gelmiş görüşmüştüm bile...
İşte böyle can şairem ben de sizi çok seviyorum tüm nahif sözleriniz için çok teşekkür ederim...
O gül yüreğinizden sevgiyle kocaman kocaman öpüyorum...💖😘🌺🌹⚘💖
Kardelen çiçeği tarafından 5.5.2023 18:44:29 zamanında düzenlenmiştir.
Dilek pınarı
Sizde öyle bana nasıl güzel bir enerji akımı verdiğinizin farkında değilsiniz zira zaten tabiatınız olmuş bu.
Örneğin ben deprem sonrası çok büyük bir hüzün içindeydim yazdığım şiirlerin altına yorum yaparken bir gün sizi seviyorum dediniz ve benim ona o kadar ihtiyacım varmış ki o an gözlerim doldu bazen bir şeyi farkında olmadan tam ihtiyaç zamanında söylersiniz ve karşınızdaki insanın onu duymaya çok ihtiyacı vardır o an ona nasıl iyi gelirsiniz siz bilemezsiniz bu da işte öyle birsey ki siz zaten herkese iyi gelen bir insansınız.
Bana iyi geldiğiniz için bende içimden geçenleri yazmak istedim.
Ki bizim size iyi gelmemiz gereken bir zamanda bunu siz yapıyorsunuz bu anlatılmaz bir güzellik bunu ancak gönlü güzel insanlar yapabilirdi takdirimi anlatacak kelime bulamıyorum umarım anlatabilmişimdir.
Hele ki bugün kü çat kapı gelirim sizi de alır götürürüm demeniz bugün bir kez daha sizin hakkınızda yanılmadığımı gösterdi gerçekten samimi, dost canlısı ve etrafına çok iyi elektrik veren bir insansınız.
İnşallah o gün de gelir diyorum
Şu an tek dileğim bir an önce iyileşip eski halinize dönmeniz.
Sizi çok seviyoruz ve o kocaman yüreğinize kocaman öpücükler gönderiyorum 😊🤍🌹😘😘😘
Hislerimize tercüman olan böylesine güzel bir paylaşım yaptığınız ne kadar teşekkür etsem azdır.
Gerçekten de Kardelen şairemiz her zaman her yönüyle pozitif enerji veren ve bizleri destekleyen pırlanta gibi bir ruha sahip birisi olmasıyla gurur duyulacak bir yürektir.
Örneğin ben başlangıçta sadece millî ve manevî değerlere ilişkin şiirler yazardım, aşk ve sevdâ şiirim yok denecek kadar azdı teşvik etmesi sayesinde bir sürü şiir yazdım ve şiir çeşitliliğim artmış oldu, kendisine teşekkürü bir borç biliyorum her zaman.
Aşağıdaki ilk şiiri hikâyesinde KARDELEN ÇİÇEĞİ şairemiz de dahil olmak üzere isimlerini belirterek ithâfen yazmıştım.
Bir sonraki şiiri ise kendisine ithâfen yazmıştım.
Bu şiir Edebiyat Defteri’nde özellikle ağırlıklı olarak " Aşk ve Sevdâ " konusunda şiir yazan ve yüreği aşk ve sevdâ ile dolu tüm şairlere ithâfen yazılmıştır.
BEN DÖRT MEVSİM GİBİYİM 🍒 ~ şiirinden
Bir yanım yazdır benim, öbür yanım kıştadır
Ben dört mevsim gibiyim, sen hangi mevsimdesin
Gönlümün meyli sana, her dâim akıştadır
Ben dört mevsim gibiyim, sen hangi mevsimdesin
Mevsimler geldi geçti, sadece hazân kaldı
Türkmenoğlu bu ömür, yaşadıkça kısaldı
Hasat mevsimi bitti, harmanı yeller aldı
Ben dört mevsim gibiyim, sen hangi mevsimdesin
Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
Yazda açan çiçektim, hercaiye vuruldum
Yaza buluşacaktık, baharına kuruldum
Bahar geçti, yaz geçti, beklemekten yoruldum
Ben bekleye dururken kara kışla karıldım
Ben bir mevsim açarken, sen hangi iklimdesin
Ben dört mevsim gibiyim, sen hangi mevsimdesin.
____________________ Kardelen Çiçeği
Bu şiir şiirlerini beğeni ile okumaktan mutluluk duyduğum, desteklerini esirgemeyen ve esin veren Kardelen-1 şairemize ithâfen yazılmıştır.
GÜFTEM HAZIR BESTE YAP DA ÇAL BENİ 🎻~ şiirinden
Rengârenkti güller dolu gülzârım
Hasretin var ben bu dertten bizârım
Bülbül gibi güle değdi nazârım
Güle kondum yaraladı dal beni
Gül dalında taze gonca bir gülüm
Baharlarda çiçek açan sümbülüm
Gülistanda güle âşık bülbülüm
Aç kafesi özgür bırak sal beni
Senin için her gün şiir yazarım
Resme bakar hayalinle yaşarım
Çok özledim hasretinle yanarım
Güftem hazır beste yap da çal beni
Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
ŞÜKRÜ ATAY tarafından 4.5.2023 00:33:15 zamanında düzenlenmiştir.
Dilek pınarı
Herkese yardımcı olmak istemesi herkese insanca muamelesi gerçekten gözden kaçmıyor.
Sizde ikinci bir kardelensiniz Şükrü hocam ruh olarak benziyorsunuz vefa ve adalet bakımından.
Sizleri burda tanımaktan mutluyum tek üzüntüm layıkıyla yazamadım ben biraz aceleciyim bir anda aklıma geleni yapiyorum
Sonrada diyorum ki keşke biraz daha düşünerek daha güzel bir yazı hazırlasaydım ama anda aklıma geleni yazdim işte yoksa çok daha güzel şeyler yazılabilirdi .
Teşekkür ederim hocam
Eksik olmayın
Her daim saygılar sunarım..
ŞÜKRÜ ATAY
Güzel düşünceleriniz için gönülden teşekkür ederim siz de bizler için aynısınız dostlarına değer veren yüce bir kişilik ve ruha sahipsiniz bunu da yazdıklarınız ve içtenlikle yaptığınız yorumlarla kanıtlıyorsunuz.
Her şey gönlünüzce olsun ve yolunda gitsin inşallah 🙏
Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla 💐
Bazı insanlar vardır hayatın armağanıdır insana. Özel yaratılmıştır onlar.
Ruhuyla birleştirir ruhunu sana. Verdigi pozitif enerjisiyle. Yokluğunda öksüz kaldığını hisseder insan. Bazıları ise hayat boyu ders verir insana verdigi acilarla. Bir günlük aşinaliginiz olsa bile yüktür.
Kardelen hanımın zarif duruşu, insan sevgisi ise,
Yüreginden, egosundan büyüktür.
Ona tüm defter sevgi ve saygı duyarız iyi ki paylaştınız bu yazıyı kendisi hakkındaki düşüncelerimi paylaşma şansı tanıdınız. İkinize de tüm defter ailesine de benden sevgi, saygı ve en kalbi selamlarla
Dilek pınarı
Dilerim hayat hepimize armağan olacak insanlar çıkarsın karşımıza burda bizlere kardelenimizi çıkardığı gibi.
Sonsuz saygılar sunuyorum..
Paylaşmak ne güzel heleki bu duygu paylaşımıysa mutlu bir tat bırakmışsa yüzde kalpte çiçek açtırmışsa...en keyif aldığım şey mutluluğunu paylaşan insanları görmek duymak tanımak,sıcacık ediyor insanın içini, mutlu bir gülümseme konduruyor yüze ...bende bu güzel paylaşımınızı ve sevgili kardelen ćiçeğimizi kutluyorum,bizede bu sıcaklığı ulaştırdığınız için
Dilek pınarı
Sizde çok güzel dokunuyorsunuz insana her zaman harika yorumlarla.
Evet güzel duygular paylaşılmalı bence de, neden içimizde kalsın kalplere dokunmak iyi hissettirmek ne kadar hoş ve öyle tatlı bulaşıcı bir şey ki ,Kardelen şairemizin kelebek dokunuşunun eseri bunlar ve bende dokunmak istedim onun ruhuna çiçek açtırmak ne güzeldir insana.
Bugün hep çiçek açsın istiyorum tüm ruhlarda sizinde etkiniz olduğu için çok teşekkür ediyorum güzel kalbinize..
Her daim sevgilerimle.
Değer verdiklerimize sahip çıkmalıyız bende aynı fikirdeyim kutluyorum çalışmanızı ve sizi
Dilek pınarı
Teşekkür ederim..
Hepimiz Sevgili Kardelen Çiçeğini çok seviyoruz.Yürekli insanlar yürekten yazarlar.Sevgili Kardelen Çiçeğinin yüreği o kadar büyük ki;aşkı,sevgiyi,saygıyı,vefayı,sadakati içinde barındırıyor.O yüzden yüreğine dokunduğunun yüreğinde yediverenler açtırıyor.Çok seviyoruz Sevgili Kardelen Çiçeğini.Tam isabet olmuş muhteşem yazınız.Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla.Saygıyla..
neneh. tarafından 2.5.2023 17:50:34 zamanında düzenlenmiştir.
Dilek pınarı
Yazıma gösterdiğiniz ilgi ve sevgili Kardelenle ilgili düşünceleriniz gerçekten takdire şayandır çok teşekkür ediyorum sevgi ve muhabbetle...