- 365 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Tanrının kılıcı
Seninle ve sensiz çektiğim acılarım oldu benim.
Çok istedim yanımda ol, omuzuna yaslayayım başımı hafiflesin yüklerim.
Çok bekledim her derdimde yanımda olamasanda elinin sıcaklığını hissettirmeni. Sanki sen tutunca düşmekten kurtulacaktım her defasında, sanki sana tutununca yıkamayacaktı hiç bir güç beni.
Sonra sonra anladım insanın en büyük gücü içindeki inançmış ve kimse o inanmadıkça onu ayağa kaldıramazmış.
Bense sana körü körüne inandım. İçimdeki o gücü senden aldığıma emindim.
Ve gözlerime baktığında yaramı da, merhemimi de bilirsin sandım.
Belki çok abes gelecek sana ama put gibi aşkına tapındım bir dönem.
Sende bunun farkındaydın. Kendinle çelişsende tanrı olmayı sevmiştin.
O yüzden bana ibadet etmem için küçük küçük vahiyler göndermiştin.
Ama herkes yanılır. Her hakiki inanç önce yanlış yola saparak bulunur.
Böyle sadık bir köle sana göre zor bulunan bir madendi.
İçimdeki aşk ise belki de bu madenin en saf ve ham maddesiydi. Ta ki, sen onu işleyene kadar.
Seni tanıdıkça şakillendi. Şimdi öyle yabancı ki bana ne tanıyabiliyor, ne tanımlıyabiliyorum içimdekini.
Seninle başlayan hayallerimin gözlerine sanki perdeler inmişti.
Nasıl kötü ruhani bir mahlukatı ya da cinsiyeti göremez ya insan, gözlerimde o gül yüzünün ardında ki karanlığı görememişti.
Aşkından hayatı kendime zindan ettiğim zamanlar vardı.
Ve o zamanlar seninle olmayacaksam ölmek için dua ederdim.
Evrene yayılan her mesaj gibi bu dualarda yavaş yavaş dağılıp gün gelip kapımı çalmıştı.
Artık ölmek istemiyordum. Artık bir tek sana bağlı değildim. Beni hayata bağlayan başka şeyler vardı.
Varlığıma senden çok ihtiyacı olan ve senden çok mutlu olanlar.
Sen bir köşede oturup tanrıcılık oynarken ben kılıcını alıp kendi kalbimden seni söküp atmıştım.
Hiç fark etmedin değil mi o kılıcındaki kanı?Hala bekleyip durdun sana adaklar sunmamı.
Hatta zaman zaman sana itaat ettiğime inandın.
Nasıl ki, yıkılan putların değil inananlara kendilerine bile hayırları yoksa, seninde ne bana ne aşkıma bir hayrın olmadığını ben çok geç anladım.
Sonunda aslında sana olan inancımın kendime olan inancımdan üstün olmadığını anladım.
Şimdi sil kılıcından kuruyan kanımı ya da kalsın baktıkça kalbimden sökülüşünü düşün.
Kaybettiğin bir kulun sana son kez saygıyla eğilmesini izle.
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.